Gratis og hurtig levering *| Køb nu, betal senere | Klik & saml | Ingen tvivl tilbage

National Caravan Club Rally 2013

rss
Ved udgangen af ​​den første dag af Caravan Club National Rally havde jeg brug for nyt fodtøj. Jeg skulle have båret wellies på nogen måde, men i hasten med at komme hit, som det altid er, formåede jeg at glemme dem sammen med ethvert rimeligt vandtæt. Jeg har holdt shows i omkring 13 år. For det første i min tid på Towsure, derefter med blue diamond - som regel støtte detailhandlere på udendørs shows eller på nec , lidt med Discover og meget lejlighedsvis med Maypole.

OLPRO er meget mere et udendørs firma og det at være en udendørs gruppe mennesker, vi elsker disse shows.

Caravan Club National Rally sker hvert år. Sidste år var en undtagelse, da begivenheden, lige uden for døren i Worcestershire, blev aflyst på grund af manglen på sommer og den utrolige mængde regn, vi oplevede i løbet af den jubilæumsweekend.

I år har vi været på Newark Motorhome Show, hvor der var meget sne, på Peterborough Motorhome show og denne weekend på Caravan Club National Rally på Belvoir Castle i Grantham. For os er det vigtigt at være på disse shows og ikke mindst denne, fordi det er et fantastisk show for en god klub med masser af medlemmer og medlemmer, der sætter pris på campingpladser og campingvognsprodukter af høj kvalitet.

Arrangementet starter på fredag ​​og slutter ved udgangen af ​​Bank Holiday mandag. I løbet af denne tid er der underholdning for alle på stedet i løbet af dagen og derefter gennem aftenen. I denne weekend har vi Martin Daniels, tryllekunstneren, Scissors Sisters hyldest band og en Elton John både. Lørdag aften hovedakt var et Shadows hyldest band.

Underholdningen i løbet af dagen involverer konkurrencer mellem forskellige områder af Caravan Club og grupper af underholdere såsom bands, øksemandsudstillinger, hesteudstillinger og lignende. Derefter udgør vi en gyde af handlende, der gennem mudderet, som det var på lørdag, besøgende venter sig ud for at se os, og det giver os en chance for at tale med dem og besvare spørgsmål.

Vi er her for at tale om vores produkter, og vi har et begrænset udbud, især kemiske produkter som bund & top, indvendigt og ude og frisk og klar. Det er allerede godt, fordi så mange mennesker allerede kender produkterne, og mange kender os, så det er godt at indhente folk. Mennesker, vi kender godt og samarbejder med, sælger her produkter, såsom Yorkshire Caravans, Towsure, Thetford, Specialized Accessories, Capital Stores og andre, der kan lide os, taler med kunderne om deres produkter og Truma og Dometic.

Der er 2300 campingvogne på stedet. Fordi det er en klubbegivenhed, er de opdelt i sektioner eller distrikter, så alle fra bestemte amter er samlet.

Vi bookede showet for tre måneder siden, og for en måned siden begyndte vi at tænke over, hvad vi ville bringe, og hvordan vi ville oprette. Vi er stadig nødt til at investere i den måde, vi præsenterer på denne type shows, men i øjeblikket satte vi op en markeringsplads og lægger et produkt på borde for at sælge produktet. Vi har ikke brug for mere end en varevogn fuld af produkter til at begynde med, men fylder op i løbet af weekenden med leverancer.

Dagen før showet forsvandt van-nøglen! Og så fik vi panik i sidste øjeblik, som endte med et opfordring til låsesmed og en stor regning for en ny nøgle. Dette betød, at vi dukkede op sent på torsdagen, men på den måde savnede regnen og det værste af vinden. Vi satte standen op og gjorde os klar til fredag.

Fredag ​​var med det samme forfærdeligt. Regnen faldt hårdt ned og blæste over i vores marquee. For første gang kan jeg huske, at vi måtte lukke tidligt. Stierne var meget, meget mudrede, og folk kunne ikke komme rundt, så vi ikke så nogen krop, og alt blev meget vådt.

Lørdag var meget anderledes. Jeg kom først til markeringspladsen, omkring kl. 7, og inde var stadig våd fra dagen før, og omkring den var mudder. Det lykkedes os at tørre tingene ud og sætte dem op igen, og dagen blev bare varmere og varmere. Andre stande var også i stand til at etablere ordentligt, og vores naboer, Specialized Accessories, som havde mistet deres lysthus dagen før havde købt en ny markise og oprettet det smukkeste stativ på showet - ikke dårligt, da de havde mistet alt det dagen forrige.

Det begyndte travlere og blev bedre og bedre. Vi havde talt med masser af mennesker om OLPRO række kemikalier og salg af Bund & Top, Inside & Out og Fresh & Clear var utroligt. Der er altid masser af toiletkemikalier på udendørs show og rally, men Bottom & Top er et to i et produkt. Alt, hvad vi gør, er at informere potentielle kunder om, at de kan den ene flaske væske, og at den fungerer i både deres toptank og bundtank, så det sparer plads. At det giver dig mere koncentreret kemikalie end nogen anden toiletvæske - så det er to liter i modsætning til 1 liter produkter og er faktisk bedre værdi ved 82,00 kr. en flaske.

Rengøringsprodukter til campingvogne og autocamper er endnu mere konkurrencedygtige. Masser af mennesker bringer rengøringsprodukter til markedet, som regel fra andre markeder, men Inside & Out er lavet til campingvogne og autocampere. Designet til at være en campingvognsrenser, sort striberfjerner, vinduesrenser, hjulrenser, badeværelsesrenser, plastrenser og stofrenser. Vi ved, at alle, der har brugt inside and out fortsat har brugt det.

Det er vigtigt for os, at folk prøver alt vores sortiment, for som de siger beviset for budding osv.

Vores nye kemiske produkt er Fresh & Clear til rør og afløb til rengøring, sterilisering og fjernelse af kalkskala fra vandsystemer. Fresh and Clear vil effektivt rense og rense rent vandanlæg i campingvogne, autocamper og også i både. Fresh & Clear er ikke-farvende og ikke malende.

En masse af de campingvogne, der vises her, er virkelig til biler eller motorcykler, hvilket gør Inside & Out virkelig anderledes.

De er også alle britiske. Den vigtige ting for os er, at vi designer alle vores produkter.

Uanset om det er vores toiletkemiske, renere eller telte, windbreaks osv., Designer vi dem alle.

Søndag er også startet godt, og mange mennesker er ude igen i solen.

For os alle føles det som om tre år, siden vi sidst havde en sommer, men vi har nu haft to gode helligdage i træk. Desværre er der ingen campister i Caravan Club, så vi får ikke tale med folk om vores telte, men alt i alt et fantastisk show.

De har forudsagt regn til i morgen, men du ved aldrig! Krydsede fingre er okay, og det næste stop for os på vejen er Midsommer Motorhome og Caravan Show i Exeter, på Westpoint mellem 13. og 16. juni. Udover weekendpas til showet er der også dagskort til rådighed.

Vi er derefter på Stratford Motorhome Show mod slutningen af ​​juni.