Gratis og hurtig levering *| Køb nu, betal senere | Klik & saml | Ingen tvivl tilbage

OLPRO MD's gennemgang af året hidtil

rss
OLPRO MD's gennemgang af året hidtil

At sige det 2020 har været et usædvanligt år er sandsynligvis en temmelig stor underdrivelse. Det var en dårligt år for camping i starten, når solen skinnede, og vi ikke kunne gå længere end vores haver, men vi udnyttede det mest ud af det, og så når vi kunne komme ud af regnen og vinden kom. Det har været sværere at fåi -ent campingpladss med begrænsede pladser og 'komme væk' has en anden fornemmelse af det. Campingpladser i hele juli, august og september udsolgt oger tager nu bookinger til næste år. Næste år bliver lige så travlt.

Som et mærke har det været op og ned også - fordi vi har klaret os så godt med så mange mennesker, der nu ejer OLPRO-produkter, men samtidig ved vi, at vi ikke har været i stand til at levere alle, der ønsker et af vores telte, campervanmarkiser, melaminsæt, vindskærm eller andet, vi laver - og vi ved, at vi ikke har været i stand til at svare på hver e-mail og besked i den tidsramme, vi gerne vil, fordi det har været så travlt.

2020, vores niende år som et brand, har været afgørende for OLPRO. OLPRO er now tilgængelig i flere lande end nogensinde før, med et bredere sortiment af produkter end nogensinde før og et større team på OLPRO HQ th-ennogensinde før, men vi har kæmpet for at klare den kapacitet, vi har givet koncentrationen af ​​efterspørgslen på så kort tid. Hvor produktforespørgsler, spørgsmål om lager og meddelelser fra folk, der ejer vores produkter, normalt kommer igennem 6 eller 7 måneder, kom det i 2020 over 2 måneder, hvilket betyder, at vi ikke har været i stand til at være så hurtige til at svare på folks spørgsmål. Tde produkter, som folk har ønsket, har solgt så hurtigt, og selvom vi har bygget en fantastisk kombination af måder, hvorpå folk kan tale med os, har vi været langsommere, end vi nogensinde ville have været. Det har været en klar kombination af vækst i efterspørgsel og koncentration af efterspørgsel i en kortere periode.

Næste år er vi ti år gamle.

Vi er et af de meget få hjemmevoksne campingmærker - designet i Storbritannien af ​​folk, der camperer som dig - og har gjort det i mange, mange år. Vi leverer ikke gennem mange campingbutikker, da vi vil spare dig penge ved at sælge direkte til dig eller gennem en af ​​vores meget udvalgte forhandlere, hvor vi videregiver vores margin til dem - så du betaler stadig lavere for kvalitet.

Vores vækst har været ned til folk, der kæmper for brandet, og de ting, vi gør, der er forskellige, og der er altid en frygt, når du ikke har været i stand til at besvare spørgsmål eller være der for at støtte folk - at du mister et par mennesker, som måske også blive fortalere for, hvad vi prøver at gøre for camping.

Vi løser dog dette med endnu flere mennesker, der kommer ind i teamet - vi vil fordoble antallet af mennesker i hele virksomheden i tide til næste år og introducere måder, der gør det endnu nemmere at holde kontakten. Som vi gør hvert år, har vi lyttet, og vi lærer.

Og selvom mange af problemerne omkring kommunikation og lager er nede på, hvad der har været et usædvanligt år. Vi vil være klar og i stand til at yde den bedst mulige support næste år - med et udvidet sortiment af produkter og masser, der fortsætter for at fejre 10 år.

Endelig har nogle af de fotografier, vi har fået sendt, været fantastiske - normalt af vores telte og markiser stod fast i vinden, mens træer er bøjet dobbelt i baggrunden, eller stole flyver gennem luften som en scene fra Wizard of Oz.

Når vi joker til side, ved vi, at vi har gode kunder, og vi ved, at OLPRO-campister er fornuftige mennesker, der kun camperer, når det er sikkert, og når det bliver for meget, går de hjem. Hold øje med vejret - det har været en stormfuld august, og hvis det ser dårligt ud, skal du lejre endnu en dag.

Tak for en dejlig sæson. For at være klar til 2021 har vi flere lagre, der ankommer i løbet af de næste tre måneder, så hold øje med det, og vi vil afsløre vores nye sortiment til næste år i oktober.

- Daniel Walton, administrerende direktør for OLPRO

Forrige indlæg Næste indlæg

  • Jack Barnett
-->