Find ud af alt, hvad du behøver at vide om OLPRO-produkter og -tjenester.
Produkter
-
Forhåndskøb
-
Hvorfor kan jeg ikke finde en vare, jeg vil bestille på din hjemmeside?
Vi lister alt, hvad vi sælger på vores hjemmeside, og vores søgelinje kan være den nemmeste måde at finde noget på. Hvis du stadig ikke kan finde det, du leder efter, kan det være, at vi ikke gør det, eller at vi har fjernet det.
Vi fjerner ikke udsolgte varer, og enhver vare, der viser sig udsolgt, vil på et tidspunkt komme tilbage på lager. Hvis du har brug for hjælp, så brug kontaktformularen nedenfor eller kontakt os via online chatten.
-
Har du et katalog?
Du kan finde hele vores produktsortiment direkte på vores hjemmeside. Vores sortiment dækker over telte, markiser, vindfang, melaminsæt og meget mere. Vi har ikke papirkataloger.
-
Hvor kan jeg købe OLPRO-produkter?
Vi sælger alle vores produkter direkte online eller gennem forhandlere. På vores hjemmeside er du sikret de laveste priser, gratis levering og klik og afhent.
Vi sælger også gennem Amazon, eBay, Argos, Halfords, Wayfair og The Range. Vi arbejder tæt sammen med disse forhandlere, fordi de tilbyder enestående service og bekvemmelighed.
Vi leverer også et stort antal autocamperkonvertere, så hvis du ønsker at købe en ny campervan, så spørg din omformer, om de har OLPRO på lager. Bortset fra ved udstillinger vil du ikke se OLPRO udstillet nogen steder.
-
Må jeg komme og se på telte og markiser?
Vi har ikke et showroom, men vi deltager i mange viser sig over hele landet hvert år, så du kan se teltene og markiserne 'i kødet' ved et af disse.
Se hvilke shows vi skal deltage i her.
Alternativt kan du se en bred vifte af vores produktvideoer på vores Youtube kanal, og detaljerede fodspor på vores hjemmeside, der viser alle dimensioner og tekniske specifikationer.
-
Hvad får jeg med mit telt/fortelt?
Alle OLPRO telte og fortelte leveres med stængerne (luftbafler eller glasfiber); ydre lærred; bundlag (alle har et indsyet bundlag); standard teltpløkker af stål; neon fyrreb og stormstropper.
Har du bestilt telt/fortelt med sovemulighed, får du mængden af indertelte som angivet i teltbeskrivelsen. Hvis du har bestilt et Breeze (oppusteligt) telt af fortelt, får du en håndpumpe.
Hvis du er i tvivl, tjek beskrivelsen af produktet, da vi har været omhyggelige med at tilføje så mange detaljer som muligt til hver produktside.
-
Jeg har et spørgsmål om min forudbestilling?
Når nye produkter introduceres, bliver de først offentliggjort med en forudbestilling eller en indbetalingsmulighed.
Forudbestilling giver dig mulighed for at reservere varen, før den kommer på lager. Nogle gange kan du gøre dette med et depositum, nogle gange beder vi dig betale den særlige forudbestillingspris.
Hvis du betaler med et forudbestillingsdepositum, vil depositum blive opkrævet ved bestilling, og vi vil kontakte dig for betaling af restbeløbet, når varen er blevet leveret til os eller er bekræftet til at blive leveret til os inden for 2-3 dage.
Hvis du betaler fuldt ud, vil betalingen blive taget på bestillingstidspunktet, ikke på det tidspunkt, hvor produktet afsendes.
Når du bestiller, skal du sørge for, at dine kontaktoplysninger er korrekte - når der kommer nyt på lager, er vi i hænderne på vores fragtfirma og de britiske toldmyndigheder, så der kan være et par forsinkelser, som vi bliver nødt til at holde dig orienteret om.
Bemærk venligst - de leveringsdatoer, vi oplyser, er et skøn. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser, der opstår under produkternes ankomst til vores lagerfacilitet. Men hvis vi bliver gjort opmærksomme på problemer, vil vi bestræbe os på at kontakte dig. Sørg for at give os nøjagtige kontaktoplysninger inklusive din e-mailadresse, så vi kan sende dig opdateringer.
-
Passer OLPRO Markiser til min varevogn?
I de fleste tilfælde er svaret ja. Alle vores fortelte passer til køretøjer mellem en højde på 190 cm og 250 cm. Vi tilbyder også varianter af et par af vores fortelte, der har længere tunneler og passer til højere køretøjer op til 280 cm. - Disse er en del af vores XL-sortiment. Tunnelbredderne på vores fortelte varierer, så hvis du ønsker at passe til et mindre køretøj eller en bagklap, så tjek venligst tunneldimensionerne på footprint-tegningerne, som kan findes på produktbillederne.
-
Hvorfor kan jeg ikke finde en vare, jeg vil bestille på din hjemmeside?
-
Teknisk info
-
Passer nogle af dine markiser bag på køretøjer?
Vores Cubo breeze fortelt er det bedst egnede fortelt til at passe bag på et køretøj. Dette inkluderer VW Caddys, Romahomes, Go Pods og de fleste tailgated campere. Den er mere velegnet, fordi den har en tyndere tunnel end andre markiser. Alle vores markiser vil fungere, men du vil finde Cubo Breeze nemmere at arbejde med på grund af den tyndere tunnel. Disse skal fastgøres ved hjælp af de medfølgende stropper. Er du i tvivl, så kontakt venligst via kontaktformularen ovenfor.
-
Har du nogle instruktionsvideoer?
Vi har en bred vifte af produktvideoer, som inkluderer, hvordan man sætter vores produkter over på vores Youtube kanal.
-
Matcher du prisen?
Som du måske er klar over, opkræver nogle salgsplatforme sælgergebyrer, og vi skal også medregne det i de priser, vi opkræver, når vi sælger på bestemte platforme eller markedspladser.
Men hvis du finder et af vores OLPRO-produkter til en lavere pris andre steder, bedes du kontakte os, så undersøger vi det. Hvis det er en ægte pris, er vi altid glade for at prismatche.
-
Hvordan ved jeg, om mit OLPRO-emne er egnet til min ønskede pitch?
Alle vores produktfodaftryksstørrelser vises på produktinformationssiden. Dette burde være nok information til nøjagtigt at finde ud af, om du har plads nok til, hvor du skal campere. Vi sikrer, at alle produkter, vi laver, er egnede til de fleste banestørrelser. Vi er overbeviste om, at uanset hvor du går, vil du have det godt.
-
Hvad er Ripstop stof?
Ripstop-stof er et vævet letvægtsmateriale med nylontråd, der modstår rivning og rivning. Den er designet til at forhindre rifter i at fortsætte, samtidig med at styrken til materialet bevares.
-
Hvilket stof er dine telte lavet af?
Vores telte er lavet af 150D Oxford Polyester stof med en vandtæthed på 5000 mm H/H.
-
Hvad er et breeze fortelt?
Et Breeze fortelt er et campervan-fortelt designet af OLPRO. Den har fuldt oppustelige luftstråler, der kan pumpes op på 5 minutter ved hjælp af den medfølgende luftpumpe. Breeze-forteltet kan fastgøres til varevognen direkte eller ved at bruge et 8-tal eller driveaway-sæt. Du kan også bruge de medfølgende stropper til at sætte over varevognen og pløkke ned på den anden side for at sikre, at forteltet forbliver fastgjort til varevognen.
-
Hvor robuste er de oppustelige markiser i vinden?
For at være ærlig blæser de meget mindre rundt, da de bevæger sig med vinden i stedet for at bøje og snappe. Fordi når de først er oppustet, er de tunge, de bevæger sig meget mindre, men også når de bevæger sig, vil de bøje sig tilbage på plads mere frit. Tjek vores Youtube kanal for at se en video af vores markiser i vinden.
-
Hvordan fastgøres markisen til køretøjet?
Der er flere måder, du kan fastgøre dit fortelt til dit køretøj. Nedenfor er de mest populære metoder til at fastgøre dit fortelt.
RemmeStropper kan bruges til at fastgøre forteltet til varevognen ved at smide dem over og fastgøre dem på den anden side. Dette er også den nemmeste mulighed. Stropper er også velegnede til din Pop top varevogn, du placerer bare stropperne på hver side af pop toppen (en foran og en bagved) og spænder dem fast som normalt.
Når pløkkene til tunnelen først er spændt over, er de normalt spændt ind lige under campervanen, hvilket giver dig en rigtig pasform. For at forlade stedet kan du frakoble spænderne, så forteltet kan stå frit og du kan køre væk.
Køretøjer med tagrender Ved at bruge figuren 8 kan du sikre en tæt forsegling på kort tid. Det eneste du skal gøre er, at føre forteltsnoren (Beading) ind i 8-tallet på den ene side og derefter sætte 8-tallet ind på campingvognens tagrende.Til campingvogne med lavvandede tagrender eller tagræling eller som alternativ til køretøjer med tagrender. Nogle tidlige VW varevogne har fået en lavvandet tagrende, hvor brug af stang og klemmesæt vil være en bedre mulighed. De fleste fortelte har en stangmuffe på forteltets tunnel. En stang ville blive ført gennem stangmanchetten og derefter anbragt i tagrenden og fastgjort ved hjælp af klemmerne.
Til camper-vans med oprullede fortelte (Fiamma, omnistore osv.) Hvis dit køretøj har et oprullet fortelt. Så kan du bruge den indbyggede markisekanal til at fastgøre dit fortelt. Du skal bruge nogle længder af figur 8 og et par meter af Kador. Find forteltkanalen på dit udvindende fortelt. For 2011 vil Fiamma Markise have 2 af disse forteltkanaler. På andre markiser er denne markisekanal måske mindre tydelig og monteret bag skinnen. Det eneste, der er tilbage at gøre, er at fastgøre forteltet til dit vind-ud-fortelt og rulle dit vind-ud-fortelt ind igen.
Bemærk venligst, at du kan kræve en speciel kador, da forteltkanalen på et udvindende fortelt kun er 4 mm i diameter.Andre metoder
Du kan også bruge Sugekopper (Dent Pullers) som fastgøres til forteltet og så sætter sugekoppen fast i varevognen og holder forteltet sikkert på plads.
Magnetstrimler kommer normalt med et 8-tal. Dette giver dig mulighed for at fastgøre markisen til 8-tallet, og magneten klæber varevognen, der holder forteltet på plads. Magnetstrimler er ikke tilrådelige, da de kan beskadige din autocamper ved at efterlade dybe ridser fra at bevæge sig rundt.
-
Passer et Breeze fortelt til en GoPod Caravan?
Ja. Så længe forteltskinnen er/over 140cm og campingvognen ikke overstiger højden på 240cm, så passer et Breeze fortelt fint. Bare før markisen 6 mm perler gennem skinnen, og den er klar til brug.
-
Hvad er tunnelstørrelserne på Breeze-forteltene?
På tværs af Breeze-serien er tunnelstørrelserne forskellige. På hver produktside har vi et fodaftryk, som præcist angiver de nøjagtige dimensioner af hver del af forteltet.
-
Hvad er perlestørrelsen på min OLPRO Breeze Markise
På tværs af hele vores sortiment leveres alle OLPRO-produkter med 6 mm perler som standard. Dette er den mest almindelige forteltskinnestørrelse. Vi sælger dog specialiserede sæt for at hjælpe med at tilpasse forteltet til forskellige størrelser.
-
Er dit fodaftryks-grundlag velegnet til hårdtstående pladser?
OLPRO Footprints er perfekte at bruge med hårde standpladser. Fodaftrykket giver dig mere beskyttelse mod skarpe sten eller pinde, samtidig med at hele campingoplevelsen bliver nemmere ved at give dig mulighed for at rengøre fodaftrykket i stedet for at rengøre underlaget på dit telt.
-
Kan markiserne bruges som stand alone shelters?
Alle vores fortelte er drive away-fortelte, så de vil stå op som et standardtelt, hvis du beslutter dig for at flytte køretøjet væk. Tunnelen kan rulles væk, når den ikke er i brug.
-
Passer nogle af dine markiser bag på køretøjer?
-
Spørgsmål om lærredsprodukter
-
Er der en pumpe inkluderet i mit telt eller fortelt?
Alle oppustelige telte og fortelte kommer med en manuel pumpe, som er indstillet til 7psi og vi anbefaler at bruge sammen med dit fortelt.
-
Vil tunnelen forstyrre min dør, når den glider tilbage?
Alle vores Camper Van-fortelte er universalfortelte, der er lavet til at passe til en bred vifte af autocampere inklusive hver VW og enhver specialbygget varevogn. For at gøre dette har tunnelerne elastiske stropper på dem, så når du vil åbne siden nedad, kan du slappe af den elastiske rem, så der er plads mellem varevognen og døren, så døren kan glide.
Du kan forlade tunnelen sådan, så døren kan skydes op og lukkes. Hvis du vil sikre tunnelen mod den åbne dør eller mod den lukkede varevogn, så stram remmen på døren. Det er et godt universalsystem, som betyder, at uanset hvilken varevogn du har, kan du bruge en OLPRO Breeze Markise
-
Vil inderteltene rumme en oppustelig dobbeltmadras?
Alle områder, der er markeret som værende til to personer (på fodsporet) vil passe til en dobbelt luftseng og er blevet testet til at gøre det. Dette er med undtagelse af vores 2-sengs sortiment.
-
Har alle dine døre insektnet?
Alle døre er designet med insektnet for at holde disse irriterende insekter ude og give dig ro i sindet. Se venligst den enkelte produktside for detaljer om, hvorvidt der er insektnet på hver dør.
-
Har dine indertelte lommer?
Ja, de større telte har opbevaringslommer i boligområdet, og alle telte har lommer indbygget i indertelts soveværelser. Ideel til opbevaring af dine personlige ejendele.
-
Er der nogen clips, som jeg kan hænge et lys i?
Ja, vores telte og markiser er designet til at kunne hænge lys og lanterner i midten af forteltet/teltet.
-
Hvor lange er dine standard teltpløkker?
Længden af den lige del af pinden er 18 cm og krogdelen er 2 cm.
-
Er inderteltene lavet af mørklægningsmateriale?
Det enkelte produkt vil på produktspecifikationen angive, om de har mørkegrå indertelt, eller om de har industristandard indertelt.
-
Kan du lave de to soveværelsesrum til et stort?
De fleste af vores indertelte har lynlås i soveværelset, så du har mulighed for at have to soveværelser med dobbeltsenge eller et stort. Skillevæggen kan rulles væk, når den ikke er nødvendig. Du finder dette for eksempel på Wichenford Breeze. Hvis du tjekker grundplanen for det bestemte telt, du kigger på, vil du se, om der er en stiplet linje i inderteltet. Dette viser en opdelingsmulighed.
-
Hvad er ventilationsåbningerne over vinduerne til? Hvornår skal jeg have dem åbne?
Disse ventilationsåbninger skal hjælpe med at mindske kondens. For at forhindre kondens skal teltene være godt ventilerede. Vi anbefaler at lade ventilationsåbningerne stå åbne hele tiden eller så længe som muligt.
-
Har nogen extensions et indsyet bundlag?
Vores udvidelser har ikke bundlag inkluderet. På produktets fodaftryk kan du dog finde størrelsen på tilbygningen, hvis du ønsker at købe et separat fodaftryksgrundseddel.
-
Er dine fortelte kompatible med andre indertelte? Er dine indertelte kompatible med andre fortelte?
Da der er så mange telte og markiser på det almindelige marked, kan vi ikke sige, om dette er muligt. Med hensyn til vores egne telte og fortelte mm, er de ikke udskiftelige indenfor sortimentet.
-
Hvordan udskifter jeg en luftstråle?
Her hos OLPRO kan vi godt lide at gøre tingene pæne og enkle. Dette betyder, at hvis en af dine bjælker skulle briste på grund af en storm eller overoppustning - kan vi levere en helt ny erstatning (dette inkluderer den sorte ydre ærme) for så lidt som muligt. Den medfølgende bjælke vil allerede have inderrøret isat og vil være klar til lynlås med det samme. For at fjerne den gamle bjælke; Skru ventilen af ydersiden af forteltet/teltet, Luk bjælken op på indersiden af teltet/teltet, fjern fra velcropuderne "Hey presto"! Strålen er nu helt fjernet, og den nye bjælke kan udskiftes med samme trin, men baglæns!
-
Er der en pumpe inkluderet i mit telt eller fortelt?
-
Campervan Markiser
-
Passer nogle af dine markiser bag på køretøjer?
Vores Cubo Breeze fortelt er det bedst egnede fortelt til at montere bag på et køretøj. dette inkluderer VW Caddys, Romahomes, Go Pods og de fleste tailgated campere. Den er mere velegnet, fordi den har en tyndere tunnel end andre markiser. Alle vores markiser vil fungere, men du vil finde Cubo Breeze nemmere at arbejde med på grund af den tyndere tunnel. Disse skal fastgøres ved hjælp af de medfølgende stropper. Er du i tvivl, så kontakt venligst via kontaktformularen ovenfor.
-
Hvordan ved jeg, om mit OLPRO-emne er egnet til min ønskede pitch?
Alle vores produktfodaftryksstørrelser er vist på produktinformationssiden. Dette burde være nok information til at finde ud af, om du har plads nok til, hvor du skal campere. Vi sikrer, at alle produkter, vi laver, er egnede til de fleste pladsstørrelser, vi kender til, og vi er sikre på, at du vil have det godt, uanset hvor du skal hen.
-
Vil sidste års telte være kompatible med årets tilbehør?
Når vi designer vores telt og tilbehør, sørger vi for, at dele er kompatible på tværs af modeller, hvor det er muligt. Med visse tilpasninger af produkter kan vi desværre ikke garantere, at de vil være kompatible med tidligere år. Vi vil rådgive på produktsiden, hvis der er kompatibilitetsproblemer med bestemt tilbehør. Hvis du stadig er usikker, bedes du bruge kontaktformularen nederst i FAQ'en.
-
Hvad mener du med 'Driveaway' fortelt?
Driveaway betyder, at du stadig kan bruge forteltet, når det ikke er fastgjort til køretøjet - du kan 'køre væk' og bruge både din autocamper og telt selvstændigt. Træk tunnelen af, og afhæg den fra din varevogn, og rul tunnelen op, som du ville gøre med teltdøre.
-
Hvad er en Breeze Markise?
Et Breeze fortelt er et campervan-fortelt designet af OLPRO. Den har fuldt oppustelige luftstråler, der kan pumpes op på 5 minutter ved hjælp af den medfølgende luftpumpe. Breeze-forteltet kan fastgøres til varevognen direkte eller ved at bruge et ottetal eller driveaway-sæt. Du kan også bruge de medfølgende stropper til at sætte over varevognen og pløkke på den anden side for at sikre, at markisen forbliver fastgjort til varevognen.
-
Hvordan fastgøres markisen til køretøjet?
Der er flere måder, du kan fastgøre dit fortelt til dit køretøj. Nedenfor er de mest populære metoder til at fastgøre dit fortelt.
Stropper kan bruges til at fastgøre forteltet til varevognen ved at smide dem over og fastgøre dem på den anden side. Dette er også den nemmeste mulighed. Stropper er også velegnede til din Pop top varevogn, du placerer bare stropperne på hver side af pop toppen (en foran og en bagved) og spænder dem fast som normalt.
Når pløkkene til tunnelen først er spændt over, er de normalt spændt ind lige under campervanen, hvilket giver dig en rigtig pasform. For at forlade stedet kan du frakoble spænderne, så forteltet kan stå frit og du kan køre væk.
Ved at bruge figur 8 kan du sikre en tæt forsegling på kort tid. Det eneste du skal gøre er, at føre forteltsnoren (Beading) ind i 8-tallet på den ene side og derefter sætte 8-tallet ind på campingvognens tagrende.
Til campingvogne med lavvandede tagrender eller tagræling eller som alternativ til køretøjer med tagrender. Nogle tidlige VW varevogne har fået en lavvandet tagrende, hvor brug af stang og klemmesæt vil være en bedre mulighed. De fleste fortelte har en stangmuffe på forteltets tunnel. En stang ville blive ført gennem stangmanchetten og derefter anbragt i tagrenden og fastgjort ved hjælp af klemmerne.
Til camper-vans med oprullede fortelte (Fiamma, omnistore osv.) Hvis dit køretøj har et oprullet fortelt. Så kan du bruge den indbyggede markisekanal til at fastgøre dit fortelt. Du skal bruge nogle længder af figur 8 og et par meter af Kador. Find forteltkanalen på dit udvindende fortelt. For 2011 vil Fiamma Markise have 2 af disse forteltkanaler. På andre markiser er denne markisekanal måske mindre tydelig og monteret bag skinnen. Det eneste, der er tilbage at gøre, er at fastgøre forteltet til dit vind-ud-fortelt og rulle dit vind-ud-fortelt ind igen.
Bemærk venligst, at du kan kræve en speciel kador, da forteltkanalen på et udvindende fortelt kun er 4 mm i diameter.
Du kan også bruge Sugekopper (Dent Pullers) som fastgøres til forteltet og så sætter sugekoppen fast i varevognen og holder forteltet sikkert på plads.
Magnetstrimler kommer normalt med et 8-tal. Dette giver dig mulighed for at fastgøre markisen til 8-tallet, og magneten klæber varevognen, der holder forteltet på plads. Magnetstrimler er ikke tilrådelige, da de kan beskadige din autocamper ved at efterlade dybe ridser fra at bevæge sig rundt.
-
Passer et Breeze-fortelt til en GoPod-campingvogn?
Ja, så længe forteltskinnen er/over 140cm og campingvognen ikke overstiger højden på 240cm, så passer et Breeze fortelt fint. Bare før markisen 6 mm perler gennem skinnen, og den er klar til brug.
-
Hvad er perlestørrelsen på mit OLPRO Breeze fortelt?
På tværs af hele vores sortiment leveres alle OLPRO-produkter med 6 mm perler som standard. Dette er den mest almindelige forteltskinnestørrelse. Vi sælger dog specialiserede sæt for at hjælpe med at tilpasse forteltet til forskellige størrelser.
-
Kan markiserne bruges som stand alone shelters?
Alle vores fortelte er drive away-fortelte, så de vil stå op som et standardtelt, hvis du beslutter dig for at flytte køretøjet væk. Tunnelen kan rulles væk, når den ikke er i brug.
-
Hvordan åbner jeg hængelåsene på luftstrålerne?
Hængelåsen på luftbjælkerne er nødvendig for at forhindre lynlåsene i at åbne under trykket fra den indre blære. De kan åbnes ved hjælp af en teltpind eller genstand af lignende størrelse og længde og behøver ikke en nøgle.
-
Passer nogle af dine markiser bag på køretøjer?
-
Telte
-
Hvordan udskifter jeg en luftstråle?
Her hos OLPRO kan vi godt lide at gøre tingene pæne og enkle. Dette betyder, at hvis en af dine bjælker skulle briste på grund af en storm eller over oppumpning - kan vi levere en helt ny erstatning (dette inkluderer den sorte ydre ærme) for så lidt som muligt.
Den medfølgende bjælke vil allerede have inderrøret isat og vil være klar til lynlås med det samme.
For at fjerne den gamle bjælke;
Skru ventilen af ydersiden af forteltet/teltet Løsning af bjælken på indersiden af teltet/teltet Fjern fra velcropuderne "Hey presto"! Strålen er nu helt fjernet, og den nye bjælke kan udskiftes med samme trin, men baglæns!
-
Kan jeg bruge en netpumpe til at puste bjælkerne op?
Vi anbefaler at bruge håndpumpen, som er inkluderet i alle køb i vores Breeze-sortiment, da disse er specielt designet til at forhindre dig i at overpumpe dine bjælker. Bjælker kan sprænge meget hurtigt med en power inflator og kan potentielt springe blæren, hvis du ikke er forsigtig. Men hvis du ønsker at bruge en netpumpe, anbefaler vi, at du ikke pumper mere end 7 Psi. Bjælker, der brister af overoppustning, er ikke inkluderet i din garanti.
-
Hvordan pakker du et pop up-produkt væk?
Vores Pop Up-produkter er designet på en måde, så de er innovative og alsidige, samtidig med at de er praktiske i rummet. Der er en evne til at lægge dem væk, men når du først har fået det, vil du være helt fint. Tjek vores Youtube kanal for hele vores udvalg af videoer, som viser, hvordan du pakker vores Pop Up-produkter ned
-
Sådan slår du op og pakker vores OLPRO POP-telte
Teknologien bag vores OLPRO poptelte er designet til at være så enkel som muligt, samtidig med at de tekniske elementer er på forkant med dets design. Selve teltene popper bogstaveligt talt op og kan slås op på under et minut. Telt 'stængerne' er alle forbundet til hovedkompressionsenheden, som giver dets form og holder spændingen på stængerne.
For at slå op: Du skal blot folde benenhederne ud og sprede teltet ud, når det er klar - pop den øverste enhed ned for at skabe spænding på stængerne. Når du har gjort dette, skal du stifte i hjørnerne og stifte dine fyrlinjer ud.
For at pakke ned: Vend trinnene ovenfor og klik benene opad tilbage i stangen ovenfor. De kan være ret modstandsdygtige, så en god smule kraft kan være påkrævet for at få det kompakt ned.
For mere info se venligst her
-
Hvordan udskifter jeg en luftstråle?
Ordre:% s
-
Før du bestiller
-
Hvilke betalingsmuligheder vælger du?
Vi tilbyder en bred vifte af måder, du kan købe hos os.
Vi accepterer kreditkort (undtagen AMEX), betalingskort, Apple Pay, Google Pay og PayPal.
For mere information om betalingsmetoder, besøg venligst vores Ofte stillede spørgsmål om betaling
Vi tilbyder også Klarna, hvis du ønsker at betale over en længere periode. Klarna giver dig mulighed for at betale over tre måneder rentefrit. Ud over Klarna tilbyder vi Paypal 0% Finance, som dækker dig over en 4 måneders periode på alle kurve ovenfor 909 kr..
Hvis du afhenter direkte fra vores lager, modtager vi kontanter eller en af ovenstående metoder.
Du kan få mere at vide om vores finansieringsmuligheder her -
Tilbyder du betalingskredit?
Vi tilbyder Klarna, hvis du ønsker at betale over en længere periode. Klarna giver dig mulighed for at betale over tre måneder rentefrit. Vi tilbyder også Paypal 0% finansiering. Vælg PayPal-kredit ved kassen på kurve over 909 kr..
Du kan finde flere detaljer om vores finansieringsmuligheder her
-
Kan jeg betale via PayPal?
Ja, når du ser kurven, kan du vælge PayPal som betalingsmulighed, når du er gået videre til kassen. Følg trinene og kassen med PayPal.
-
Hvornår vil du modtage betaling for min ordre?
Vi modtager betaling, så snart ordren er afgivet. De fleste af vores varer er på lager, så der går normalt kun et par dage mellem vi modtager betaling og du modtager ordren.
Hvis du ikke betaler for levering næste dag, skal din ordre være hos dig inden for 3 hverdage. Hvis du betaler for levering næste dag og har bestilt før kl. 14.00, vil din ordre blive afsendt den dag og være hos dig den følgende hverdag. Hvis det er efter kl. 14.00, vil det forlade den følgende dag til dagen efter.
Hvis du køber et produkt på forudbestilling, vil depositum, som angivet på produktet, blive opkrævet på tidspunktet for afgivelse af ordren - og restbeløbet opkræves inden afsendelse af produktet. I nogle tilfælde kan depositum være den fulde værdi af produktet, men dette vil fremgå tydeligt på produktet ved køb og modtagelse.
-
Hvordan bestiller jeg?
Vi har forsøgt at gøre bestilling via vores hjemmeside så let som muligt for ro i sindet
For at bestille online:
1. Find den ønskede vare ved enten at skrive i søgefeltet eller ved at finde produktet gennem kategoritræet.
2. Når du har fundet den ønskede vare - klik på knappen 'tilføj til indkøbskurv'.
3. Dette skulle føre dig til din indkøbskurv, hvor du så har muligheden for at 'Checkout'
4. Hvis du beslutter dig for at betale, vil det tage dig til næste skærmbillede, hvor du skal indtaste en leveringsadresse samt nogle kontaktoplysninger.
5. Når du har udfyldt dette, skal du fortsætte igennem og vælge din ønskede forsendelsesmetode - Vores levering i Storbritannien er GRATIS.
6. Når du har valgt din forsendelse, skal du vælge din betalingsform og udfylde formularen.
7. Du modtager en ordrebekræftelse, når din ordre er blevet accepteret til din e-mail.
8. Du modtager en afsendelses-e-mail, som indeholder sporing, når din ordre er blevet afsendt.
-
Hvor kan jeg indløse en rabatkode?
Rabatter gælder kun for OLPRO-mærkede produkter, medmindre det er angivet, og vil kun virke på vores butik i Storbritannien og kan indløses under kassen.
Størstedelen af produkter, der tilbydes på OLPROSHOP.COM eller nogen af vores internationale websteder, er OLPRO-produkter - designet af os og solgt til dig. Men vi lagerfører udvalg af andre produkter fra nøje udvalgte leverandører. Du vil opdage, at de fleste produkter hos OLPROSHOP.COM og vores internationale hjemmesider altid er nedsatte.
Enhver rabatkode, du måtte have til yderligere rabat, vil kun blive anvendt på OLPRO-produkter på siden og ikke på noget andet mærke.
Alle rabatter gælder kun for køb i Storbritannien fra vores britiske websted, som findes på www.olproshop.com. På grund af den måde, de fungerer på, kan vi ikke tilbyde rabatter på vores internationale hjemmesider, er jeg bange for.
-
Efter du har bestilt
-
Hvor er min ordre?
Vores forsendelser afsendes med Royal Mail, DHL, DPD og Hermes.
Når du bestiller, vil du modtage leverings- og sporingsoplysninger i din forsendelses-e-mail. Du vil blive underrettet på hver del af din ordres rejse til dig. Klik på for at kontrollere den aktuelle status for din ordre her.
Du bliver bedt om enten sporingsnummeret, eller du kan blot bruge dit ordrenummer og din e-mailadresse. Dit ordrenummer vil være på den e-mailbekræftelse, du modtog, da du afgav din ordre.
-
Hvad hvis jeg vil annullere min ordre?
Vi afsender i øjeblikket hver hverdag (mandag-fredag).
Hvis du virkelig ønsker at annullere din ordre, er du mere end velkommen til at gøre det. Men hvis varen allerede er afsendt fra vores lager - vil vi ikke kunne annullere dette, uden at varen returneres til os for egen regning for at få pengene tilbage. For mere information om, hvordan du returnerer en vare, se venligst vores Returpolitik.
Så hvis du vil annullere en ordre, så gør det med det samme. Hvis du har bestilt i weekenden, så lad os det vide via online-kort først mandag morgen. Hvis du fortæller os det før kl. 14.00, skulle vi være i stand til at stoppe din ordre i at forlade, men hvis den gør det, er det op til dig at returnere.
Bemærk venligst - I højsæsonen afsender vi hundredvis af pakker hver eneste dag. Selvom du kontakter os, kan vi ikke garantere, at vi er i stand til at forhindre din ordre i at blive afsendt.
-
Kan jeg ændre min ordre?
Hvis du kommer til os i tide, før vi sender eller pakker varen, vil vi gøre vores bedste for at ændre den for dig. Hvis det er for sent at ændre ordren, foreslår vi, at du nægter levering, og når den kommer tilbage til os, udsteder vi en refusion, så du kan genbestille eller arrangere en ombytning.
Vores ordrer afhentes af vores kurerer kl. 14.00, så eventuelle ændringer skal foretages inden kl. 14.00 på bestillingsdagen. Vi vil gøre vores bedste for at ændre enhver ordre, når vi kontaktes. Men i højsæsoner kan være ude af stand til at gøre det. Kontakt os ved hjælp af kontaktformularen, og vi vil forsøge at hjælpe.
-
Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Så længe skærmbilledet for fuldført ordre indlæses efter afgivelse af ordren, vil din ordre være blevet behandlet.
Du bør modtage e-mail bekræftelse via e-mail. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse inden for en time eller to, bedes du kontakte os, så kan vi genudsende en bekræftelsesmail.
Før du gør dette, skal du tjekke din spam-mappe, da det normalt er her, e-mailen bliver leveret til.
-
Hvordan ved jeg, hvornår min ordre er afsendt?
Når vi har afsendt din ordre, vil du modtage en e-mail-bekræftelse om, at dit produkt er blevet afsendt. Detaljeret i e-mailen vil være alle de oplysninger, du har brug for - Inklusiv din kurer, dit forsendelsesreferencenummer og hvordan du sporer din ordre.
Hvis du ikke har modtaget dette, bedes du tjekke din spam-postkasse.
-
Min ordrestatus vises som leveret, men jeg har ikke modtaget den - hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke har modtaget din ordre, men den vises som leveret, skal du kontrollere, om den er blevet efterladt et sikkert sted, som er angivet. Alternativt kan du kontakte en nabo for at se, om den er blevet efterladt hos dem.
Hvis du efter dette ikke er i stand til at finde din pakke, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med dit ordrenummer og sporingsnummer, så de bedre kan hjælpe. Vi er i stand til at anmode om POD fra alle vores kurerer, som vil give os mulighed for at spore pakken og hjælpe med at løse dit problem.
-
Jeg har modtaget min ordre, men der mangler dele
Hvis du mener, at du mangler varer i din pakke, bedes du kontakte os med det samme via kontaktformularen eller via vores live chat. Kontakt os venligst ASAP, så vi kan få løst dette problem for dig. Nogle gange kan vi pakke mindre produkter i et større produkt - åbn og tjek venligst boksene for at sikre, at de manglende varer ikke er pakket inde.
-
Hvor er min ordre?
Levering
-
Hvilke leveringsmuligheder tilbyder du?
-
Hvilke leveringsmuligheder giver du?
Vores levering i Storbritannien er helt GRATIS på alle ordrer - selv på tunge genstande som telte og markiser. Hvis du ønsker levering næste hverdag af din ordre, kan du vælge dette ved kassen for yderligere 55 kr. pr. ordre.
For at være berettiget til levering næste dag dagen efter, du har bestilt, skal du bestille inden kl. Hvis ikke, vil den blive afsendt den følgende dag til levering dagen efter (Bemærk venligst, at nogle Regatta produkter ikke kan købes ved levering næste dag. Du ved, hvis du vælger en og går til at vælge Næste dag - muligheden vil' ikke være der). Hvis du bestiller efter kl. 14.00 og vælger levering næste dag, vil din pakke være garanteret at forlade os den følgende dag dagen efter, så hvis du køber kl. 14.30 og vælger levering næste dag på en onsdag, betyder det, at pakken bliver leveret på fredag.
Hvis du har brug for dit produkt den følgende dag, og det er passeret kl. 14.00, så ring til os først.
Oversøiske kunder Hvis du besøger os fra et af vores 60 internationale websteder, er dine leveringsomkostninger beregnet før udtjekning. Vi bruger lokale transportører for at sikre, at du får den laveste pris.
Vi tilbyder i øjeblikket ikke Click and Collect uden for Storbritannien, men alle leveringer er hurtige, og du kan kontakte os på samme måde for at tale med os.
Vores leveringer går ud med DHL, DPD eller Royal Mail. Du vil modtage sporingsoplysninger, når din vare er blevet afsendt.Få mere at vide om vores Levering
-
Kan jeg bruge en klik-og-saml-tjeneste?
Vi tilbyder nu Click & Collect GRATIS for alle ordrer i Storbritannien via HubBox.
Vi tilbyder ikke HubBox uden for Storbritannien på nuværende tidspunkt.
Vælg mellem over 4000 lokationer for at få dit OLPRO-produkt leveret til et sted efter eget valg, og afhent derefter, når det passer dig.
HubBox er gratis for køb
Find din nærmeste HubBox-lokation her
-
Hvor lang tid tager leveringen?
Alle bestilte produkter skal leveres til dig inden for 72 timer efter afsendelse (eksklusive uger).
Så hvis du bestiller på en mandag skal du forvente levering på torsdag, hvis du bestiller på en torsdag skal du forvente levering på en tirsdag
Hvis du ønsker en levering næste arbejdsdag, kan du vælge dette ved kassen til en pris af 55 kr.. Bemærk venligst - Nogle Regatta produkter kan ikke leveres næste dag, så den næste dag er muligvis ikke tilgængelig ved kassen.
Du vil til enhver tid blive informeret om placeringen af din ordre, og du kan spore den via vores AfterShip sporing
-
Kan pakker efterlades et sikkert sted?
Ja, føj venligst dette til noterne på din ordre. Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, ved hjælp af dit sporingsnummer kan du organisere dette ved at bruge kurerwebstedet.
-
Hvor meget tager du for levering?
Alle ordrer i Storbritannien er GRATIS levering! - Selv på vores større produkter. Men hvis du ønsker levering næste hverdag - er det en merpris på 55 kr.. Leveringsgebyret næste dag er en fast ordre, uanset hvilket eller hvilke produkter din ordre består af.
-
Hvilken kurer skal levere min vare?
Når din ordre forlader os, modtager du en e-mail, der bekræfter leveringen og angiver, hvem vores valgte transportør er for din forsendelse.
Dette vil også informere dig om det sporingsnummer, som kan bruges til spore din ordre
-
Hvorfor har du brug for mit telefonnummer og e-mailadresse?
Din e-mailadresse er vigtig, så vi kan sende en e-mail via din ordrebekræftelse samt din afsendelses-e-mail, som gør det muligt for dig at spore din ordre. Dit telefonnummer giver os mulighed for at kontakte dig med enhver information vedrørende din ordre/forsendelse - især hvis din ordre vedrører en forudbestillingslinje. Vi bruger også dit nummer til at videregive direkte til vores kurer i tilfælde af, at de skal kontakte dig.
-
Hvor lang tid tager oversøiske leveringer?
Det afhænger af din placering, men de fleste leveringer til Europa bør være hos dig inden for 4-7 arbejdsdage. Vi gør vores bedste for at give dig besked om vores leveringstid ved kassen baseret på lokation.
Levering til Amerika/Asien/Australasien og Afrika kan tage op til 14 arbejdsdage.
Vi leverer sporingsnumre på alle vores internationale forsendelser, så du er i stand til at finde din pakke og til enhver tid ved, hvor den er.
-
Leverer du næste dag?
Vi tilbyder levering næste dag gennem DHL. Dette er et fast ordregebyr på 55 kr. og gælder kun, hvis det bestilles før kl. 14.00 (GMT). Mere info kan findes på vores næste dagLeveringsside
-
Skal jeg vente på en levering?
Vi ved, at alle har så travlt i dag, så det er ret ubelejligt at vente på en pakke - men siden coronavirus-udbruddet tager nogle kurerer ikke underskrifter, men forventer, at hvis de har givet dig en times tid, hvis de leverer på det tidspunkt og fotografi produktet har leveret - det vil blive klassificeret som leveret - så det anbefales kraftigt, at du er hjemme på det tidspunkt, og hvis du ikke kan være det, kontakter du kureren for at omplanlægge. Dette vil beskytte dig mod tabte pakker.
Hvis pakken er lille, sendes den med Royal Mail, der ikke angiver specifikke leveringsdage. Hvis du ikke er med, når de ringer, efterlader de normalt et kort, der fortæller dig, hvad du skal gøre.
Hvis varen er stor, sendes disse med DHL. Når din ordre er scannet ind på det lokale depot, bør du modtage et sporingsnummer, så du kan spore pakken online. Hvis du ikke er med på den planlagte leveringsdag, kan du foretage følgende ændringer; Efterlad et sikkert sted, tag afsted hos en nabo, afhent i dit lokale DHL UK-depot, eller du kan ændre leveringsdatoen.
Vi kan også levere til arbejdspladser eller til venner/slægtninge, der skal til levering. Vi har også en klik og hent mulighed ved kassen, så du kan afhente den i en lokal butik.
Vi har sat alle disse muligheder på plads, så du ikke skal lave særlige arrangementer, have fridage osv. Hvis du vælger at holde en fridag for at vente på levering, kan OLPRO Ltd ikke holdes ansvarlig for tab i indtjening eller kompensation som følge af ventetid på pakken.
-
Kan jeg hente hos dig?
Ja det kan du - Vælg ved kassen at afhente fra OLPRO lager.
Vores adresse er KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG
Du kan afhente mellem 9.00 og 17.00 alle hverdage. Du modtager en notifikation, når din ordre er blevet plukket, så den er klar til afhentning.
-
Leverer du til BFPO-adresser?
Ja, vi leverer til BFPO-adresser - udfyld blot adressen efter behov, og vi sender den direkte til din BFPO-adresse.
-
Told- og importafgifter
Hvis vi sender en vare til udlandet, kan ordren være underlagt importafgifter og importmoms, som vil blive opkrævet, når ordren når sin destination. Vi afsender alle ordrer via en DDP-service, som undgår eventuelle skjulte omkostninger for dig. Vi opkræver moms og afgift på købsstedet direkte på vores hjemmeside - vi gør dette ved hjælp af vores nøjagtige moms- og afgiftsberegner, som anvender de rigtige afgifter baseret på placering. OLPRO LTD har ingen indflydelse på disse gebyrer og kan ikke angive det beløb, der skal betales. Hvis du har brug for yderligere information, skal du kontakte din lokale relevante myndighed eller toldafdeling, før du afgiver din ordre.
-
Hvilke leveringsmuligheder giver du?
-
Problemer med min levering
-
Hvordan kan jeg spore min levering?
Vi ønsker at gøre shopping med OLPRO så nemt som muligt - gennem hele kundeoplevelsen. For at gøre dette har vi lavet en sporingsportal, som giver dig mulighed for at følge din pakkerejse fra vores lager til din hoveddør. Alt du skal bruge er dit ordrenummer - som er angivet på din ordrebekræftelse, samt enten e-mailadressen eller telefonnummeret på dine ordredetaljer.
Med disse oplysninger ved hånden kan du nemt finde ud af, hvor din pakke er gennem vores sporingsportal. Herfra vil du være i stand til at tilmelde dig e-mail-opdateringer, når der er en ændring i din pakkestatus.
-
Hvorfor har jeg ikke fået et sporingsnummer?
Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer for din ordre, så fortvivl ikke. Du vil stadig være i stand til at spore dine pakker, hvor du befinder dig ved hjælp af vores sporingsportal. Alt du skal bruge er et ordrenummer og e-mailadresse eller telefonnummer for at hente opdateringer på din forsendelse.
-
Min pakke er blevet returneret til afsender - hvad nu?
I det sjældne tilfælde, hvor du har sporet din pakke, og den har nået et stadium, hvor den er blevet returneret til os, skal du kontakte os direkte, enten via kontaktformularen nedenfor eller via vores live chat. Angiv venligst dit ordrenummer og sporingsnummer, hvis det er muligt, så vi kan se nærmere på det og kontakte kureren for at få flere oplysninger om, hvorfor dette er blevet returneret.
-
Hvordan ved jeg, hvornår min ordre er afsendt?
Når din ordre er blevet plukket, pakket og afsendt, vil du modtage en e-mail med besked om forsendelsesdetaljerne. Dette vil inkludere varerne i din ordre, sporingsnummeret på den kurer, den er blevet sendt med, og forsendelsesadressen.
Ved at bruge disse oplysninger vil du være i stand til spore din pakke lige til døren.
-
Hvordan kan jeg spore min levering?
Vender tilbage
-
Hvad er din returpolitik?
-
Hvad er OLPROs returpolitik?
Vi er her for at hjælpe, så meget vi kan, det er derfor, vi har introduceret vores 30 dages returret uden tvivl. Denne politik giver dig en 30 dages henstandsperiode til at returnere din ordre. Denne politik dækker dig for varer, som du måske ikke længere ønsker, såvel som alt, hvad du måske ikke er tilfreds med - Alle varer, som du ønsker at returnere, vil være for din egen regning, medmindre de ankom med en producentens standard.
Vi tilbyder en 30 dages returret uden tvivl, hvilket er yderligere 16 dage, end reglerne for fjernsalg tillader, så forhåbentlig giver du dig tid nok til at beslutte, om produktet er det rigtige for dig. Hvis du køber noget, som du så ikke længere ønsker, når du modtager det, kan du returnere det til os for egen regning.
Send os kun produkter tilbage købt direkte fra OLPRO LTD. Hvis du har købt produktet fra en forhandler, skal du returnere varen til dem i overensstemmelse med dit oprindelige køb og deres egne returneringsprocedurer.
For at være berettiget til returnering skal varen være ubrugt, i dens originale emballage og i en stand, der kan sælges igen. Hvis vi modtager produktet, og det ikke opfylder disse kriterier, vil der blive opkrævet et ekspeditionsgebyr på 10 %. Når vi modtager varen retur, refunderer vi betalingen inden for 14 dage.
-
Rådgivning om returnering
Hvis du ser på at returnere et produkt fra din ordre, skal du sikre dig, at varen returneres tilbage til os i en stand, der kan sælges igen. Returner aldrig dit produkt tilbage til os i en våd eller snavset tilstand, når du modtager et vådt produkt, vil det blive fotograferet og returneret til dig for egen regning. Vi forbeholder os retten til at afvise enhver returnering, der kommer tilbage og ikke er i en stand, der kan videresælges.
Mere information om den krævede stand ved returnering af en vare kan findes på vores Returnerer side
-
Hvad er OLPROs returpolitik?
-
Hvordan returnerer jeg en vare fra min ordre?
-
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du stadig er inden for din 30 dages returperiode - det er nemt at returnere en vare. Alt du skal gøre er start din tilbagevenden. Du skal bruge dit ordrenummer og din e-mail-adresse for at begynde, og derefter følger du trinene for at vælge den vare, du vil returnere, og kureren til at returnere den med.
Du vil derefter blive præsenteret for kureretiketten, som du skal generere og downloade, når den er downloadet, vedhæft den til din pakke og returner den til en af de mange butikker, der accepterer returpakker.
-
Hvad gør jeg, hvis jeg har fået tilsendt den forkerte farve?
I de sjældne tilfælde, hvor du har fået tilsendt det forkerte farvede produkt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, som kan arrangere en afhentning af din vare og enten en refusion eller en erstatning for den korrekte vare.
-
Varen jeg bestilte ankom beskadiget, hvad gør jeg?
Vi udvælger vores kurerer baseret på den service, de yder til vores kunder. Ved en lejlighed, hvor din pakke ankommer beskadiget, råder vi dig til at tage billeder af, hvordan den er ankommet - og vise billeder af skaden. Send efterfølgende en mail til vores kundeservice med billederne samt en detaljeret beskrivelse af om selve produktet er beskadiget. Vores kundeserviceteam vender tilbage til dig inden for 48 timer* for at løse dit problem.
-
Hvor længe kan jeg beholde en vare, før jeg returnerer den til dig?
Fra leveringsdatoen har du 30 dage til at returnere dit produkt til os. Efter dette tidspunkt vil du ikke være berettiget til refusion.
-
Hvor lang tid tager det, før jeg modtager en refusion?
Når din vare er modtaget og booket ind på vores lager, skal den kontrolleres af vores garantiteam for eventuelle fejl. Hvis varen er klassificeret som gensalgsbar og berettiget til refusion, vil det tage 3-5 arbejdsdage, før dette refunderes af vores kontoteam. Bemærk venligst, at det i spidsbelastningsperioder kan tage længere tid.
-
Hvad sker der, hvis jeg går glip af en samling?
Hvis du savner en afhentning fra vores kurer, så fortvivl ikke. Normalt vil kureren genforsøge afhentning den følgende arbejdsdag for at prøve at modtage pakken. Hvis den følgende dag er gået, og vores kurerer ikke har genforsøgt afhentning - kontakt venligst vores kundeserviceteam og aftal en afhentningsdato, der er mere passende.
-
Er min retur modtaget?
I højsæsonen modtager vi en stor mængde varer tilbage til vores lager, det tager nogle gange noget tid at rydde igennem. Vores returneringsteam arbejder hårdt på at sikre, at du vil blive underrettet om din returnering, når den er modtaget tilbage og er blevet godkendt af vores garantiteam. I de fleste tilfælde vil din refusion blive sendt direkte videre til vores kontoteam, som vil behandle en refusion inden for 3-5 arbejdsdage.
Garanti
-
Hvad er din garantipolitik?
-
Hvad er OLPROs garantipolitik?
Vores garantipolitik består af to forskellige policetyper. Den første er vores OLPRO 365 dages garanti - som dækker dig på alle dine OLPRO mærkevarer i et år. Vores anden garanti er en to-årig canvas-garanti, som gælder for vores telt- og forteltserie og er designet til at give dig et ekstra år til at beskytte dig mod fabrikationsfejl.
For fuldstændige vilkår og betingelser vedrørende vores garantipolitikker og for at se, hvad der er dækket, se venligst her. -
Tilbyder du en reparationsservice?
Vores reparationsservice tilbydes fra sag til sag - Hvis du har bemærket en fabrikationsfejl, som påvirker dit telt eller fortelt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. I de fleste tilfælde vil de rådgive en række løsninger til at løse dit problem. Dette kan omfatte vores reparationsservice. Denne service er ikke tilgængelig i tilfælde, hvor du ikke er blevet henvist af vores kundeserviceteam.
-
Har du nogen servicecentre?
Vi har ingen servicecentre.
-
Hvad er OLPROs garantipolitik?
-
Generelle spørgsmål om garanti
-
Jeg mangler en reservedel til mit telt/fortelt hvor kan jeg bestille det?
Hvis du mangler en reservedel til dit telt eller fortelt, så tag et kig på vores reservedelssider, hvor du vil kunne se alle vores tilgængelige dele til vores nuværende sortiment. Hvis du ikke kan se den del, du leder efter - kontakt os venligst, så hjælper vi bedst muligt med at finde en.
Se vores reservedele til telt og vores Markise reservedele at finde den rigtige del til dig.
-
Hvor lang tid går der til jeg modtager et svar på min e-mail?
Vi overvåger alle e-mails og e-mailsvartider
På de fleste tidspunkter af året kan du forvente et svar på enhver kommunikation inden for 24 timer - det er vores mål. I travle tider, lad venligst op til 48 timer svare, fordi vi vil sikre, at vi giver alle de korrekte oplysninger.
Det er derfor, vi har lavet denne omfattende FAQ med svar på alle dine almindelige spørgsmål samt nogle tekniske. Vi giver også så mange detaljerede oplysninger som muligt på hver af produktsidernes specifikationer
Når du har sendt en e-mail via kontaktformularen - send venligst ikke en ny, da det forsinker vores svartid. Hvis din anmodning haster, kan du komme i kontakt med os via vores live chat, som er tilgængelig man-fre 9-5 og begrænset tilgængelig på en lørdag i højsæsonen.
-
Er mit telt/fortelt beskyttet af en garantipolitik?
Dit telt eller fortelt er beskyttet af vores garantipolitik i to år. Dette gælder fra den dato, du modtog din ordre. For mere information om vores garantipolitik, se venligst her
-
Hvor lang er garantiperioden?
Vores garantiperiode starter fra den dato, du modtager din ordre. I de fleste tilfælde vil din ordre blive klassificeret under vores 365 dages garanti, som dækker dig i et år. På telt/fortelt har vi dog to års garanti, som dækker dig i to år fra modtagelsesdatoen. Vores fulde garantipolitik kan findes her
-
Varen jeg bestilte ankom beskadiget, hvad gør jeg?
Vi udvælger vores kurerer baseret på den service, de yder til vores kunder. Ved en lejlighed, hvor din pakke ankommer beskadiget, råder vi dig til at tage billeder af, hvordan den er ankommet - og vise billeder af skaden. Send efterfølgende en mail til vores kundeservice med billederne samt en detaljeret beskrivelse af om selve produktet er beskadiget. Vores kundeserviceteam vender tilbage til dig inden for 48 timer* for at løse dit problem.
-
Er mine teltstænger dækket af garantien?
Skader på fortelt og teltstænger er ikke dækket af OLPROs garanti, da de betragtes som rimelig slitage, dette uanset både alder og brug. Vi dækker ikke stangbrud, da der er forskellige faktorer for, hvad der får dem til at lide skade. De mest almindelige er under pitching, opbevaring og under transport.
-
Hvad gør jeg, hvis jeg mener, at mit telt/fortelt har en fejl?
Det første du skal gøre er at tage billeder af fejlen/manglen. Sørg for at læse vores garantiside igennem for at sikre, at dit produkt er dækket af garantibetingelserne. I de tilfælde, hvor du er dækket, anbefaler vi at tage billeder af fejlen og sende en mail til vores kundeservice med billeder. På denne måde kan vi gennemgå billedet og i tilfælde, hvor din fejl falder ind under en fabrikationsfejl, kan vi erstatte eller reparere dit produkt. I tilfælde, hvor dit produkt ikke er dækket af vores garanti eller for problemer, hvor vi ikke betragter dem som fabrikationsfejl – kan du besøge vores reservedelsside for at finde de nødvendige forsyninger til at reparere dit produkt.
-
Hvordan reparerer jeg mit telt?
Teltstænger kan købes direkte på vores hjemmeside og føres gennem ærmerne for at erstatte de tidligere stænger – dette gælder også for luftbafler. For mere information om, hvordan du reparerer dit produkt, bedes du kontakte kundeservice for specifik rådgivning.
-
Hvordan reparerer jeg en beskadiget stang?
Den bedste måde at reparere en beskadiget stang på er at bruge et stangreparationssæt. Dette vil normalt have alle de nødvendige segmenter til at reparere en stang, indtil du er tilbage fra din ferie og i en bedre position til at udskifte den. Vi sælger en række reparationssæt på vores hjemmeside.
-
Hvordan udskifter jeg bjælkerne?
Bjælker er nemme at udskifte, alt du skal gøre er at tømme bjælken ud og fjerne den fra den grå indvendige ærme, som den holdes på plads med. Du behøver ikke at lyne selve den sorte bjælke ud, da det hele er en enhed. Du skal blot udskifte med en ny bjælke og puste op igen for at genoprette strukturen til dit telt eller fortelt.
-
Jeg mangler en reservedel til mit telt/fortelt hvor kan jeg bestille det?
Generel
-
Generelle forespørgsler
-
Er din hjemmeside sikker?
Den nemmeste måde at kontrollere, at en hjemmeside er sikker på, er at tjekke for et SSL-certifikat installeret på en hjemmeside. Disse kan let identificeres ved at tjekke i toppen af browseren, hvor du vil indtaste en URL. Inde i URL-linjen til venstre for det domæne, du har indtastet, vil du se en hængelås, og hjemmesiden vil også begynde https:// i stedet for http://, hvilket indikerer, at dit websted har et SSL-certifikat installeret og er sikkert.
-
Hvordan afmelder jeg mig fra at modtage dine salgsfremmende e-mails?
Hvis du ønsker at afmelde modtagelsen af vores nyhedsbrev, kan du til enhver tid afmelde dig ved at klikke på knappen 'afmeld' nederst i e-mailen. Når du har bekræftet, vil du blive fjernet fra vores liste og vil ikke modtage nogen fremtidig kommunikation fra os.
-
Hvordan kan jeg høre om nye produkter og tilbud?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev for alle vores seneste produktopdateringer! - Vi afholder månedlige konkurrencer for at vinde kuponer samt give de seneste og bedste tilbud! Hvis du ønsker at abonnere - rul ned til bunden af siden og tryk din e-mailadresse ind.
-
Kan du give en momskvittering?
Vi er en momsregistreret virksomhed i Storbritannien, og som følge heraf er vi juridisk forpligtet til at opkræve moms på alle køb. Hvis du er momsfritaget, bør du kunne kræve dette tilbage gennem de relevante myndigheder. Vi er i stand til at levere en momskvittering/faktura efter anmodning.
-
Tilbyder du momsfri shopping?
Vi er en momsregistreret virksomhed i Storbritannien, og som følge heraf er vi juridisk forpligtet til at opkræve moms på alle køb. Hvis du er momsfritaget, bør du kunne kræve dette tilbage gennem de relevante myndigheder. Vi er i stand til at levere en momskvittering/faktura efter anmodning.
-
Skal jeg registrere mig for at handle online?
Nej, du behøver ikke at oprette en konto for at handle online hos os. Du kan betale som gæst for en hurtig proces. Vi vil dog anbefale at oprette en konto, hvis du køber regelmæssigt for at spare dig for besvær.
-
Prisnedsættelser, udsalg og tilbud
I løbet af året kan vi holde udsalg, prisnedsættelser og tilbud på tværs af vores produktsortiment. Priserne er kun tilgængelige i en begrænset periode. Vi er ikke i stand til at overholde vores salgspriser, når salget er afsluttet.
-
Mit telt er vådt indeni, er det utæt?
Teltkondensering kan forveksles med teltlækage. Vandtætte stoffer i dag er ekstremt gode til at holde vand ude, men det betyder, at vanddamp ikke kan komme ud. Hvis vandet spredes ud over stoffet, er det højst sandsynligt kondens.
Hvis et vandløb kommer fra et adgangspunkt, kan det være en lækage, men det kan også være en opsamling af kondens på dets laveste punkt. Hvis du finder en vandpyt på underlaget uden et synligt indgangspunkt, kan det være kondens, der drypper fra loftet.
Hvis du tænker på, at det, der sker med ydersiden af et glas kold væske, ligner det, der sker med indersiden af et telt. Luften udenfor teltet er som den kolde væske inde i glasset, indersiden af teltet er som den varme luft på ydersiden af glasset, hvor varm, fugtig luft møder en kølig overflade, der sker kondens.
Selv erfarne campister er blevet chokerede over mængden af vand, der kan produceres gennem kondens. 1 person = 1 pint eller mere vand pr. nat inkl. andre vandkilder, f.eks. vådt tøj, madlavning inde i teltet, fugtig luft, der allerede er til stede.
Hvis du har mistanke om, at dit telt er utæt og ikke er kondens, bør du kunne finde sømmen, hvor vandet siver ind igennem. Det er sandsynligt i tilfælde af en lækage, at en søm er blevet løsnet. Vi leverer et rør med sømforsegling med hvert solgt telt, dette kan påføres, og når det er tørret - vil det genforsegle sømmen og forhindre lækagen.
-
Hvordan kan jeg rense eller behandle mug på mit telt?
Forebyggelse er nøglen, når det kommer til mug på dit telt, selvom du følger enkle trin for at forhindre det, kan det begrænse mængden af mug, du vil have på dit lærred. Skimmelsvamp kan dræbes med hvid eddike. Påfør det på det berørte område og lad det tørre, når det er tørt, skrub det med en børste med en lærredsskimmelfjerner. Alternativt kan du bruge en hjemmelavet blanding af salt, citron og varmt vand. Sørg for, at skimmelfjerneren er egnet til lærred og undgå at bruge vaskemiddelsæber eller blegemiddel. Når du har renset formen af, skal du behandle lærredet med en lærredsbehandling for at genoprette dets originale kvaliteter.
-
Hvordan irettesætter jeg mit telt?
For det første bør du tjekke, om dit telt virkelig trænger til efterisolering. For at gøre dette kan du bruge en sprayflaske og sprøjte vand på dit lærred, når det er pitchet. Vandet skal perle og løbe af lærredet uden at absorbere, hvis du bemærker, at det gennembløder dit telt, skal det muligvis efterisoleres.
Når det kommer til efterisolering, er det bedst at finde en dag, hvor det er varmt og tørt. Vi anbefaler at slå teltet op, så stoffet er stramt, og du kan få adgang til hele lærredet.
Afhængigt af den reproofer, du bruger, skal lærredet muligvis være enten vådt eller tørt til påføring. Normalt kræver de fleste reproofers, at du maler på stoffet og lader det tørre. Sørg for at omgå hvert panel og sørg for, at du påfører en god mængde.
Når dit lærred er tørret, test vandtætningen igen ved at bruge din sprayflaske igen.
-
Mit telt er falmet efter meget brug – hvad gør jeg?
Hvis dit telt er falmet efter meget brug, kan det godt være, at den UV-belagte beskyttelse kan blive en smule slidt. Du bliver nødt til at omsprøjte dit lærred med en UV-belægningsspray for at genoprette UV-beskyttelsen.
-
Hvad er den bedste måde at opbevare mit telt på mellem turene?
Opbevaring af telt er meget vigtigt, når det kommer til at opretholde dit telts levetid. Når du pakker dit telt ned, er det vigtigt at sikre, at det er tørt og rent, når det pakkes ned i tasken. Dette vil hjælpe med at forhindre mug og fugt i at beskadige lærredet. Du bør altid opbevare dit telt eller fortelt et sted, hvor det er tørt og ikke i direkte sollys. Dette vil hjælpe med at forhindre UV-strålerne i at beskadige belægningen på teltet og fra at stoffet falmer. Det hjælper også med at fjerne skimmelsvamp og fugt, som kan beskadige både teltposen og dit telt.
-
Hvordan vasker jeg min sovepose?
Vi anbefaler at bruge en pletvask-metode til soveposer. Brug en svamp og en spand varmt sæbevand, dup de områder, hvor soveposen er snavset, og børst let alt snavs væk. Undgå om muligt at lægge soveposen i blød i lange perioder, da dette vil beskadige stoffets vandtæthed. Undgå at bruge vaskemaskiner, da det kan forårsage skade på soveposen eller endnu værre, det kan beskadige din vaskemaskine. Til tørring anbefaler vi lufttørring udenfor, indtil det er helt tørt.
-
Hvordan foldes og pakkes mit familietelt sammen?
Du har lige afsluttet din campingtur, og nu kommer den frygtede opgave at pakke væk. Lad en dør stå åben på dit telt i den ene ende for at lade luften forlade lærredet, mens du ruller det. Fold dit lærred til teltposens længde for at sikre, at det passer. Du ønsker ikke at rulle og folde den op for at indse, at den er for stor til tasken. Rul langsomt og fast fra den ene ende, og tving så meget luft ud som muligt. Når du har rullet op til døren, skal lærredet være lille nok til at binde op og puttes i posen.
-
Kommer dine produkter med instruktioner?
Vores produkter er pakket med en kortindsats, som placeres i et gennemsigtigt ærme på dit telt/forteltetaske. På bagsiden af produktkortet findes detaljerede instruktioner, der rådgiver om den perfekte pitch.
Hvis du ikke har modtaget disse, eller hvis din produktvejledning bliver beskadiget, kan du finde PDF Hvordan tåler dette fortelt UV-stråler?
Generelle forespørgsler 18 Tekst
-
Hvornår anbefaler du at bruge stormstropperne?
Vi anbefaler at bruge stormstropperne, så snart vinden begynder at tage til. Dette vil hjælpe med at sikre, at dit fortelt/telt er i en stærk position for enhver vind, der kan tage til øjeblikkeligt. Det er altid bedre at være forberedt, når du venter dårligt vejr
I ekstreme vejrforhold anbefaler vi at droppe dit telt/fortelt indtil videre for at klare de værste forhold. Med de oppustelige telte/markiser - er dette meget nemmere at gøre, da du bare kan puste dine bjælker op igen, når de værste storme er overstået.
Bemærk venligst, at dit telt/fortelt ikke er dækket af garantien af skader forårsaget af storme eller ekstreme vejrforhold
-
Skal jeg slå op med alle mine reb?
For bedste praksis anbefaler vi, at du slår dit telt op med alle reb og pløkkepunkter spændt ud. Dette er for at sikre, at produktet fungerer, som det er blevet testet til at gøre det. Det vil også sikre, at dine stænger og lærred ikke kommer under unødvendig spænding, som kan resultere i rifter eller brud. Stavtovene er der af flere årsager, herunder ventilation, stabilitet, plads og for at holde tør.
-
Hvad skal jeg gøre, hvis min OLPRO luftstråle brister, når jeg er på ferie?
I det uheldige tilfælde, hvor du har et problem med din luftstråle, mens du er væk, er der et par ting, du kan gøre. Hvis strålen faktisk ikke er sprængt, men er kommet ud af det sorte kabinet – kan du tømme strålen ud og lyne huset op igen og fastgøre det med et kabelbinder eller andet til at holde lynlåsene sammen.
Hvis din blære har et sprængning i sig, er den bedste løsning at tømme de andre stråler for at undgå skader/stress. Du kan bestille erstatningsbjælker via en næstedagsservice til din campingplads - levering gælder kun i hverdage.
-
Er din Husk-serie virkelig lavet af risskaller?
Generelle forespørgsler 22 Tekst
-
Hvilke produkter vil du anbefale til rengøring af væggene på indersiden af teltet?
Vi anbefaler at bruge en ikke-rengørende sæbe til at rengøre væggene i dit telt. Rengøringsmidler tilskynder fugt til at trænge gennem stofferne for at rengøre, hvilket kan beskadige vandtætningsegenskaberne. I ekstreme tilfælde kan du bruge vaskemiddelsæbe til at rense dit lærred – men sørg for at vandtætte det effektivt bagefter for at genoprette den vandtætte belægning.
-
Passer du på dit spisestel?
Generelle forespørgsler 24 Tekst
-
Har jeg brug for et fodaftryks-grundark?
Footprint Groundsheets er ikke afgørende, når det kommer til camping. Alle vores telte og fortelte kommer med et fuldt syet bundlag, som har en H/H-klassificering på 10.000 mm. Footprints er dog effektive til at holde hovedgrundlaget til dit telt/fortelt rent. Det er meget nemmere at tørre eller rense dit fodaftryks-grundlag, end det er at prøve at rengøre det bundlag, der er fastgjort til dit telt/fortelt.
Footprint Groundsheets er også meget gode til barske terræner. De vil hjælpe med at beskytte dit bundlag mod rifter eller punkteringer fra sten eller andre skarpe genstande, som du kan blive slået op på.
-
Jeg vil meget gerne sende dig billeder af forteltet i aktion – hvor kan jeg poste dem?
Hvis du har nogle snaps af OLPRO-produkter, vil vi meget gerne se dem. Du kan tagge os på vores sociale kanaler, som er linket til i bunden af hjemmesiden. Alternativt kan du uploade dem via vores anmeldelsesportal.
-
Er din hjemmeside sikker?
Hints & Tips
-
Forberedelse til camping
-
Hvad er et ring- og stiftsystem?
Ring- og stiftsystemet er et system til fastgørelse af stængerne til bundpladen. Det er designet til at hjælpe med at give teltet en grundlæggende form, samtidig med at det giver tilstrækkelig spænding på stængerne til at holde stoffet stramt. I det væsentlige går stiften ind i bunden af teltstangen for at give tilstrækkelig spænding til, at stangen kan bue.
-
Har du instruktionsvideoer?
Vores produkter kommer med instruktioner til at rådgive dig om den perfekte pitch. Men vi har også en bred vifte af instruktionsvideoer på vores YouTube-kanal , her vil du kunne finde dit produkt og se, hvordan vi opnår den perfekte pitch hver gang.
-
Hvad skal jeg bruge for at tage på camping?
Forberedelse er nøglen til enhver udendørs aktivitet, især når du forlader komforten af din daglige luksus for at gå tilbage til det grundlæggende og genoprette forbindelsen til naturen. Vi har udarbejdet den perfekte tjekliste for at sikre, at du er ved at gå.
-
Hvilken størrelse telt har jeg brug for?
Vi har udtænkt den perfekte løsning til at finde den perfekte størrelse telt til dig. Du kan finde ud af, hvad vi anbefaler ud fra et par spørgsmål.
-
Skal jeg slå mit telt op, inden jeg tager afsted?
At slå dit telt op, før du tager afsted, er et af de vigtigste aspekter ved camping, som altid glemmes. Vi kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er at sætte dig ind i dit telt, inden du ankommer til pladsen. Teamet har designet produktinstruktioner, så de er enkle og nemme at pitche og pakke væk. Det er dog altid bedst at lære sin egen måde at slå sit telt op på, vi lover, det vil spare mange argumenter.
Som en generel regel, før du tager afsted, skal du kontrollere, at du har alle dele af dit telt (Brug instruktionerne som en tjekliste). Derudover vil det at slå dit telt op give dig en sidste chance for at tjekke det for eventuelle skader, fugtpletter eller problemer, der kan afkorte din ferie.
-
Hvad betyder hydrostatisk hoved (HH)?
Hydrostatisk hoved (H/H) er et mål for, hvor vandtæt et stof er. Målingen er baseret på, hvor mange millimeter vand det ville tage (i en søjle) at trænge ind i stoffet. Baseret på denne måling 5.000 mm H/H (som er de fleste af vores lærredsstoffer) ville det tage 5 meter vand, før det ville trænge ind i stoffet og tillade vand at komme ind.
H/H i et telt skal være omkring 1000 mm for at modstå lette byger - Dette er brancheklassifikationen for vandtæt. Med kraftig vind og kraftig regn vil der blive lagt mere pres på stoffet, og som et resultat vil telte kræve højere H/H for at modstå disse forhold.
Vores H/H-klassificeringer er anført på vores produktbeskrivelser. For mere information kontakt vores kundeserviceteam.
-
Hvad er UV-beskyttelse?
Hvis du bruger meget tid på at campere i det fri, kommer du til at bruge meget tid på at blive udsat for elementerne. Især solen, ligesom du ville smøre solcreme på din hud, når du tilbringer en dag på stranden, kan det være nødvendigt med jævne mellemrum at sprøjte dit lærred om for at genoprette kvaliteterne. Vores lærreder er designet til at give UV-beskyttelse for at hjælpe med at beskytte dig mod solens skadelige stråler samt bevare stoffets styrke og kvaliteter.
Men med tiden kan egenskaberne udtømmes. Teltpleje er en vigtig del af forlængelsen af dine produkters levetid. Vi anbefaler vask, efterisolering og påføring af UV-beskyttelse hvert andet år (baseret på et gennemsnit på 2-3 ugers brug om året) for at hjælpe med at restaurere dit telt, så du kan nyde det. det i længere tid.
-
Hvad er et ring- og stiftsystem?
-
Tage væk
-
Brandsikkerhed ved camping
At nyde det store udendørs, når camping altid kan være forbundet med risici – en af de største risici er brand. Uanset om det er åben ild, grill, gaskomfur eller stearinlys, er der altid risici. Her er nogle bedste tips til at afbøde enhver risiko, så du kan nyde din pause sikkert.
Sørg for, at alle brande er mindst 5 meter væk fra teltvægge, hække, lavthængende grene og brændbare genstande. Hold dine bål små for at undgå, at gnister eller snavs spytter ud og sætter ild til dit telt - du kan endda overveje en lille ildslukker eller en spand vand.
Gaskomfurer og griller afgiver kulilte, som er en lugtfri gas, der kan forårsage forgiftning. Sørg for masser af ventilation og plads, når du bruger gas for at undgå ophobninger, der kan forårsage forgiftning. Hold dem væk fra dit telt og brug dem aldrig inde.
-
Top tips til den perfekte pitch
Vi bliver ofte spurgt, hvor er det bedste sted at slå dit telt op. Teamet hos OLPRO har sammensat en praktisk artikel, der forklarer, hvad man skal være opmærksom på, og hvad man skal undgå, når man leder efter det perfekte sted at etablere base camp. Tjek vores Perfekt Pitch.
-
Hvad er kulilte? Hvordan man forhindrer kulilteforgiftning
Kulilte kan dræbe – så enkelt er det. Kulilte er en farveløs, lugtfri gas og er ekstremt giftig. I høje koncentrationer kan det dræbe, og i mindre koncentrationer kan det gøre dig ekstremt syg. Tag aldrig en grill ind i et telt, heller ikke på kolde nætter. Brug ikke brændstofbrændende apparater som varmekilde, de afgiver ofte CO, selv når de fungerer godt. Et andet vigtigt tip er ikke at lave mad i dit telt, gør det altid i et godt ventileret og åbent rum. Hvis du laver mad under en baldakin eller en forlængelse, skal du lukke alle teltdøre og lade så meget luft cirkulere som muligt for at hjælpe med at fjerne de grimme dampe. Hvis du oplever symptomer på kulilteforgiftning, disse omfatter hovedpine, svimmelhed, mavesmerter eller åndenød - søg straks lægehjælp.
-
Sådan forhindrer du varmestressskader på melamin
Går væk 4 tekst
-
Har jeg brug for et åndbart bundlag?
Vores produkter kommer ikke med åndbare underlag, grunden er, at de fuldt indsyede 10.000 H/H-underlag er en integreret del af strukturen og ydeevnen af teltet eller forteltet. Åndbare bundtæpper er geniale til at tillade vand at forlade og til at tilskynde til en luftstrøm for at holde jorden under dig levende. Som et resultat tillader de også vand ind, hvis du camperer på en fugtig plads, kan du finde vand, der kommer op under fødderne. Åndbare underlag kan lægges ned, før du slår dit telt op, for at hjælpe med at afhjælpe nogle af de problemer, som pladsejere står over for. Det er altid klogt at undersøge din plads, før du reserverer, da nogle campingpladser kun tillader åndbare grunde, medmindre de er fastgjort til dit telt.
-
Kan vi lave mad under baldakinen?
Gaskomfurer og brande afgiver kulilte i overflod. Når du camperer, er det vigtigt at sikre, at du ikke laver mad i et lukket rum eller i selve teltet, dette er for at kulilte kan spredes og ikke forårsage kulilteforgiftning.
Når du laver mad under en baldakin, er det vigtigt at sikre, at teltet er lukket for at holde de dårlige ting ude. Sørg for, at du har tilstrækkelig luftcirkulation og ventilation under overdækningen. Hvis du gør dette, vil det hjælpe med at regulere kulilteniveauerne og holde dig sikker.
-
Brandsikkerhed ved camping
OLPRO
-
Om OLPRO
-
Hvem vi er, og hvor vi er
OLPRO har ry for at skabe exceptionelle udendørs fritidsprodukter til sine eventyrlystne kunder over hele verden.
Takket være sit team af kyndige eksperter med en dyb og ægte passion for at komme udendørs, leverer OLPRO en række unikke produkter af høj kvalitet, der ændrer ansigtet på udendørs fritid.
Camping- og autocamperudstyr behøver ikke at være almindeligt og kedeligt - derfor har OLPROs produkter lyse og farverige designs, der skiller sig ud fra mængden.
Ved at bruge den allernyeste teknologi og materialer tilbyder OLPRO en bred vifte af brancheførende produkter, herunder prisvindende telte, markiser, udendørsmøbler, melaminservice, tøj og tilbehør.
Vores adresse er: OLPRO LTD ENHED 6 KDO BUSINESS PARK LITTLE WITLEY WORCESTERSHIRE WR6 6LG
-
Har du en etisk indkøbspolitik?
Alle oplysninger om vores bæredygtighed kan findes her
-
Momsnummer
Vores britiske momsnummer er: GB130 6769 16
-
Virksomhedens CVR nummer
Vores firmaregistreringsnummer er: 07890917
-
Rabatter
Rabatter gælder kun for OLPRO-mærkede produkter, medmindre andet er angivet.
De fleste produkter, der tilbydes på OLPROSHOP.COM eller nogen af vores internationale websteder, er OLPRO-produkter - designet af os og solgt til dig. Men vi lagerfører udvalg af andre produkter fra nøje udvalgte leverandører. Du vil opdage, at de fleste produkter hos OLPROSHOP.COM og vores internationale hjemmesider altid er nedsatte.
Enhver rabatkode, du måtte have til yderligere rabat, vil kun blive anvendt på OLPRO-produkter på siden og ikke på noget andet mærke.
Alle rabatter gælder kun for køb i Storbritannien fra vores britiske websted, som findes på www.olproshop.com. På grund af den måde, de fungerer på, kan vi ikke tilbyde rabatter på vores internationale hjemmesider, er jeg bange for.
-
Hvem vi er, og hvor vi er
-
Hvordan returnerer jeg en vare?
-
Hvilke betalingsmuligheder vælger du?
Har du stadig problemer? - Tjek vores produkt fejlfinding for mere info om dit produkt!
Hvis du ikke kan finde svaret på det spørgsmål, du leder efter, så prøv at kontakte os ved at bruge formularen nedenfor og giv op til 48 timer til at svare.
Bemærk venligst - Vores kundeservice team er tilgængelig mandag - fredag 9-17:00 (undtagen helligdage) - Vi besvarer alle e-mails, vi modtager, hvis du ikke får et svar, så sørg for at tjekke din spam/junk mappe