Beskyt dit produkt med en udvidet garanti
• Fuld dækning fra købsdato
• 100 % dækning af reservedele og arbejdskraft
Vi har indgået et samarbejde med vores venner hos Consumer Priority Service for at tilbyde udvidede garantier for de fleste af vores produkter. Du skal blot tilføje den udvidede garanti på den relevante vare lige ved siden af, hvor du vil lægge varen i indkøbskurven.
Hvad er den udvidede garanti?
Det er en opgradering til din eksisterende producents garanti. En CPS-garanti tilbyder fordele, som ikke tilbydes af din standard producentgaranti, såsom utilsigtet skade og gratis forsendelse.
Så du er allerede dækket for producentens fejl, men dette dækker dig for utilsigtet skade i tre år.
Hvis du tager dækningen ud - i tre år fra køb - hvis dit produkt alligevel fejler (og er overstået 1.357 kr.), vil dit produkt blive repareret eller erstattet gratis. Ved inspektion beslutter vi, om det kan repareres eller skal udskiftes fuldt ud. Befordring begge veje er dækket, når du har gjort krav. Hvis det er under 1.357 kr. vil du få tilbagebetalt det, du har betalt for produktet fratrukket forsendelse og moms.
Hvordan er jeg dækket?
Inden for disse 3 år, hvis du ved et uheld beskadiger dit produkt, kontakt CPS direkte nedenfor.
Hvornår starter min garantidækning?
Dækningen begynder den 31. kalenderdag fra det tidspunkt, hvor du købte dit produkt.
Kan jeg overføre beskyttelsesplanen til en ny ejer?
Ja! CPS-garantier kan overføres mellem ejere.
Er mit produkt dækket, hvis det bliver stjålet, eller hvis jeg mister det?
Desværre dækker CPS-garantien ikke tabte eller stjålne produkter.
Er der en selvrisiko?
Der fratrækkes ikke andet end på produkter under 1.357 kr., hvor vi ikke dækker fragt eller moms - du får blot restbeløbet tilbage.
Hvad sker der, hvis mit produkt går i stykker?
Du kan kontakte CPS direkte for at indgive et krav via:
• Online på www.cpscentral.com og klik på knappen "Send et krav".
• Via e-mail på cs@cpscentral.com