Gratis og hurtig levering *| Køb nu, betal senere | Klik & saml | Ingen tvivl tilbage

Klarna 0% Finansiering

Køb nu, betal senere finansiering med OLPRO 

Vi tilbyder i øjeblikket to typer 0% -betalinger.

Den ene er med Paypal, og du kan finde ud af mere om Paypal kredit her.

Paypal-kredit bruger din PayPal-konto og kan tilbyde op til 4 måneders kredit.

Den anden er med Klarna, en fantastisk måde at betale i tre rater.

 

Hvem er Klarna?
Klarna er en svensk udbyder af betalingstjenester, der tager ende-til-ende-ansvar for din betaling. Klarna er leverandør af glatte betalinger til mere end 190.000 online butikker. Over 80 millioner forbrugere over hele verden har tillid til Klarna for at håndtere deres betalinger sikkert.


Hvordan fungerer Betaling senere i 3 rentefrie rater?
Betal senere i 3 rentefrie rater giver dig mulighed for at sprede prisen på dit køb over 3 lige store betalinger. Betalingen for hver rate vil være
indsamles automatisk fra debet- eller kreditkort, du indtastede i kassen. Din første rate indsamles, når din ordre er bekræftet af OLPRO og rate 2 og 3 er planlagt henholdsvis 30 og 60 dage senere.


Er jeg berettiget til at betale senere i 3 rentefrie rater?
For at bruge Pay senere i 3 rentefrie rater skal du være mindst 18 år. Selvom denne mulighed er bredt markedsført, er Betaling senere i 3 rentefri afdrag underlagt dine økonomiske forhold. Når du vælger Betal senere i 3 rentefrie rater, påvirker vores vurdering ikke din kreditvurdering.


Hvordan kan jeg øge mine chancer for senere at blive accepteret til betaling i 3 rentefrie rater?
Klarna er unik og tilbyder Betal senere i 3 rentefrie rater baseret på en række faktorer såsom ordreværdien, forrige ordrehistorik og vare
tilgængelighed. Hvis du er over 18 år, kan du forbedre dine chancer for at blive tilbudt Betal senere i 3 rentefrie rater ved at sikre, at du giver dit fulde navn og nøjagtige adresseoplysninger og forsendelse til din registrerede faktureringsadresse. Alle ordrer vurderes individuelt. Bare fordi du tidligere er blevet accepteret for en Klarna-betalingsmetode, betyder det ikke, at den vil blive tilbudt for hver ordre og til gengæld, da den afvises, betyder det ikke, at den vil blive afvist for alle fremtidige ordrer.


Hvad skal jeg give, når jeg foretager et køb?
Hvis du vil foretage et køb hos Klarna ved hjælp af Pay senere i 3 rentefrie rater, skal du angive dit mobiltelefonnummer, din e-mail-adresse, den aktuelle faktureringsadresse og et debet- eller kortkort. Mobilnummeret kræves, hvis vi har brug for at nå dig. Al kommunikation sendes til din e-mail-adresse. Det er meget vigtigt, at du giver os de rigtige detaljer, da du ellers ikke modtager din betalingsplan og opdaterede ordreoplysninger.


Findes der en kreditsøgning mod mig?
Klarna kan køre såkaldte ikke-registrerede forespørgsler (eller bløde kredit søgninger), der ikke påvirker kreditvurderingen og kun er synlige for dig og Klarna, men ikke synlige for
andre långivere. Hverken Klarna eller OLPRO kør kredit-søgninger mod dig, der kan påvirke din kreditvurdering.


Hvorfor blev jeg ikke tilbudt Betal senere i 3 rentefrie rater?
Selvom Betal senere i 3 rentefrie trancher fremmes bredt, er det ikke altid universelt tilgængeligt. Betalingsmuligheden senere i 3 rentefri afdrag genereres automatisk af algoritmer, der er afhængige af en række faktorer, herunder adresseoplysninger, kortholderoplysninger, ordremængde, online butik, tidligere ordrehistorik og varetilgængelighed.


Hvad er mine betalingsmuligheder med Klarna?
Betaling for din betaling senere i 3 rentefrie rater indsamles automatisk fra debet- eller kreditkort, du indtastede ved kassen. Den første betaling foretages, når ordren er bekræftet. Den anden og tredje rate indsamles henholdsvis 30 og 60 dage efter den første rate.


Hvad sker der, hvis jeg annullerer eller returnerer min ordre?
Så snart OLPRO har accepteret din annullering / returnering, Klarna annullerer eventuelle fremtidige planlagte betalinger samt refunderer alle skyldige beløb.


Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler for min ordre?
Klarna vil automatisk forsøge at indsamle din betaling for din betaling senere i 3 rentefri afdragskøb kl OLPRO fra debet- eller kreditkort
du kom ind i kassen. Hvis vi ikke er i stand til at indsamle din betaling på den planlagte frist, vil Klarna gøre et yderligere forsøg på automatisk at indsamle
betaling to dage senere. Hvis dette sidste betalingsforsøg mislykkes, udsteder Klarna dig en erklæring for det fulde udestående ordrebeløb, der skal betales 15 dage senere. Klarna skal underrette dig, når en betaling forfalder to dage i forvejen for at forsøge at indsamle din betaling. Dit kreditresultat påvirkes ikke ved at bruge Klarnas produkt 'Betal senere i 3 rater', selvom du ikke har betalt til tiden.


Jeg er blevet bedt om at gå til Klarna-webstedet. Er dette korrekt?
Du kan se alle dine Klarna-køb og betalingsplan blot ved at logge ind på Klarna.com/dk.


Er mine betalingsoplysninger sikre?
Betalingsoplysninger behandles sikkert af Klarna. Ingen kortoplysninger overføres til eller opbevares af OLPRO. Alle transaktioner finder sted via forbindelser, der er sikret med de nyeste industristandard sikkerhedsprotokoller.


Kan jeg betale inden forfaldsdagen?
Nej, dette er ikke i øjeblikket muligt for Betal senere i 3 rentefrie rater.


Har du modtaget min betaling?
Klarna vil underrette dig via e-mail og push-meddelelse, når en betaling forfalder, og når denne er blevet indsamlet, eller i det usandsynlige tilfælde af, at din betaling mislykkes. Hvis en betaling er samlet, men du ikke har modtaget betalingsbekræftelse, kan du altid kontrollere status for din ordre og betalinger ved at logge ind på www.klarna.com/uk.


Hvad sker der med min erklæring, når jeg har returneret varerne?
Enkelt gang OLPRO har modtaget returneringen (delvis eller fuld), og du har modtaget deres bekræftelse af dette, vil en opdateret erklæring med en justeret betalingsplan blive sendt til dig af Klarna, hvis du har afgivet en delvis returnering. Med et fuldt afkast refunderer vi alle indsamlede betalinger og annullerer eventuelle fremtidige planlagte betalinger.


Jeg har modtaget en erklæring, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer.
I tilfælde af at dine varer ikke er modtaget, bedes du ringe OLPRO for at kontrollere din ordre- og leveringsstatus. Du kan også kontakte Klarnas kundeservice, så vi kan udsætte forfaldsdatoen for din betaling.


Jeg har annulleret min ordre. Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min refusion?
Så snart butikken har registreret din annullering eller din retur, behandles refusionen inden for 5-7 arbejdsdage.


Jeg har anmodet om refusion. Hvordan refunderes jeg?
Restitutioner udstedes tilbage til debet- eller kreditkort, der oprindeligt blev indtastet ved kassen.


Jeg har ikke modtaget en e-mail med mine erklæringer / betalingsoplysninger.
Du kan logge ind på www.klarna.com/dk, hvor du finder alle dine ordrer og betalingsplanoplysninger.

 

 

Betal senere på 30 dage Ofte stillede spørgsmål


Hvordan fungerer Betaling senere på 30 dage?
Når din ordre er bekræftet, modtager du en e-mail med betalingsinstruktioner inden for to dage fra Klarna. Du har derefter 30 dage til at prøve din ordre og kun betale, når du er lykkelig. Udfør betalingen online, når det passer dig uden ekstra omkostninger. Du kan betale med kredit- eller betalingskort på www.klarna.com/dk.


Er jeg berettiget til betaling senere på 30 dage?
For at bruge Pay senere på 30 dage skal du være mindst 18 år. Selvom denne mulighed er bredt markedsført, er Betal senere på 30 dage underlagt dine økonomiske omstændigheder. Hvornår
Hvis du vælger Betal senere på 30 dage, påvirker vores vurdering ikke din kreditvurdering.


Hvordan kan jeg øge mine chancer for at blive accepteret til betaling senere på 30 dage?
Klarna er unik og tilbyder Betal senere på 30 dage baseret på en række faktorer som ordreværdien, tidligere ordrehistorik og varens tilgængelighed. Hvis du er over 18 år, kan du forbedre dine chancer for at blive tilbudt Betal senere på 30 dage ved at sikre, at du giver dit fulde navn og nøjagtige adresseoplysninger og forsendelse til din registrerede faktureringsadresse. Alle ordrer vurderes individuelt. Bare fordi du har haft en betaling senere på 30 dage før, betyder det ikke, at den vil blive tilbudt for enhver ordre og til gengæld, da den afvises, betyder det ikke, at den vil blive afvist for alle fremtidige ordrer.


Findes der en kreditsøgning mod mig?
Klarna kan køre såkaldte ikke-registrerede forespørgsler (eller bløde kredit søgninger), der ikke påvirker kreditvurderingen og kun er synlige for dig og Klarna, men ikke synlige for
andre långivere. Hverken Klarna eller OLPRO kør kredit-søgninger mod dig, der kan påvirke din kreditvurdering.


Hvorfor har jeg ikke fået tilbud om løn senere på 30 dage?
Selvom Betal senere på 30 dage er vidt promoteret, er den ikke altid universelt tilgængelig. Betalingen senere på 30 dage genereres automatisk af algoritmer, der er afhængige af et antal faktorer, herunder ordremængde, online butik, tidligere ordrehistorik og tilgængelighed af varer. Alternativt er du i stand til at gennemføre din ordre ved at betale med kredit- eller betalingskort ved kassen.


Hvad er mine betalingsmuligheder med Klarna?
Du kan betale med betalingskort eller kreditkort straks i kassen eller drage fordel af vores Pay senere på 30 dage betalingsmulighed, hvor du kan betale for varerne, når du har modtaget dem via kreditkort eller betalingskort.


Hvad sker der, hvis jeg annullerer eller returnerer min ordre?
Så snart OLPRO har accepteret din annullering / returnering, annullerer Klarna erklæringen eller refunderer din betaling.


Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler for min ordre?
Betaling forfalder 30 dage efter, at varen er afsendt. For at hjælpe dig med at betale til tiden, vil vi advare dig to dage før betaling skal ske - du modtager e-mail-påmindelser om at betale - og hvis meget sent, sender vi dig også en tekst eller et brev. Din kreditværdi påvirkes ikke ved at bruge Klarnas produkter "Betal senere i 30 dage", selvom du ikke har betalt til tiden.


Jeg er blevet bedt om at gå til Klarna-webstedet. Er dette korrekt?
Hvis du har valgt at betale senere på 30 dage, vil Klarna sende dig en e-mail med yderligere oplysninger om, hvordan du betaler. Din e-mail indeholder et link til Klarna, hvor du kan afvikle din betaling med dit kredit- eller betalingskort.


Hvad skal jeg give, når jeg foretager et køb?
Hvis du vil foretage et køb hos Klarna, skal du angive dit navn, adresse og e-mail-adresse. For nogle ordrer skal du muligvis også angive dit mobilnummer eller fødselsdato. Alle oplysninger sendes til din e-mail-adresse, herunder betalingspåmindelser og links til dine online erklæringer. Det er meget vigtigt, at du giver os de rigtige detaljer, da du ellers ikke modtager betalingsoplysningerne.


Er mine betalingsoplysninger sikre?
Betalingsoplysninger behandles sikkert af Klarna. Ingen kortoplysninger overføres til eller opbevares af OLPRO. Alle transaktioner finder sted via forbindelser, der er sikret med de nyeste industristandard sikkerhedsprotokoller.


Kan jeg betale inden forfaldsdagen?

Du kan når som helst betale for din ordre, efter at du har modtaget e-mailen fra Klarna med oplysninger om din betaling på. Følg blot instruktionerne på denne e-mail for at betale for din ordre.


Har du modtaget min betaling?
Hvis du betaler med kort, OLPRO bekræfter din ordre med det samme. Hvis du betaler med Pay senere på 30 dage, sender Klarna dig en betalingsbekræftelse til e-mailen
adresse, som du har brugt til din ordre. Hvis du har foretaget en betaling, men ikke har modtaget betalingsbekræftelsen, kan du altid kontrollere status for din ordre og betalinger ved at logge ind på www.klarna.com.


Hvad sker der med min erklæring, når jeg har returneret varerne?
Enkelt gang OLPRO har modtaget returneringen (delvis eller fuld), og du har modtaget deres bekræftelse af dette, vil en opdateret erklæring blive sendt til dig af Klarna, hvis du har afgivet en delvis tilbagevenden. Med fuld returnering vil din erklæring blive lukket.


Jeg har modtaget en erklæring, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer.
Du har 30 dage til at betale, så du behøver ikke at betale med det samme. Hvis din forfaldstid er nær, og der ikke er tegn på dine varer, skal du ringe OLPRO at tjekke på
levering. Du kan også kontakte Klarnas kundeservice, så vi kan udsætte forfaldsdatoen for din betaling.


Jeg har annulleret min ordre. Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min refusion?
Så snart butikken har registreret din annullering eller din retur, behandles refusionen inden for 5 arbejdsdage.


Jeg har anmodet om refusion. Hvordan refunderes jeg?
Hvis du har betalt for din ordre med et kort, tilbagebetales refusionen til det samme kort. Hvis du endnu ikke har betalt erklæringen, reducerer refusionen erklæringen eller annullerer den helt.


Jeg har ikke modtaget en e-mail med mine erklæringer / betalingsoplysninger.
Hvis du ikke har dit kontonummer til rådighed, kan du logge ind på www.klarna.com/dk, hvor du finder alle dine ordrer og være i stand til at foretage betalinger.


Jeg har stadig spørgsmål vedrørende betaling, hvordan kan jeg komme i kontakt?
Besøg Klarnas kundeserviceside for en komplet liste over ofte stillede spørgsmål, live chat og telefonindstillinger.

-->