null
×
tæt
Garanti, vilkår og betingelser

Garanti, vilkår og betingelser

OLPRO 30 dages returret, 365 dages garanti og 2 års lærredsgarantidetaljer

 

 

Vi ønsker at købe fra os skal være så simpelt som muligt og sikre, at du er tilfreds med dit køb. For at gøre dette har vi oprettet en 30 dages returret samt vores 365 dages garanti. Fra 1St. Februar 2020 tilbyder vi nu to års garanti på vores OLPRO-lærredsproduktprogram (dette inkluderer alle telte og campingvogntelt) - Alle produkter købt inden 1. februar 2020 er stadig dækket af en 12 måneders garanti. Ud over dette tilbyder vi også en udvidet garanti, der kan købes på individuelle produkter gennem vores partnere CPS, for mere information se her

 

OLPRO 30 dages returret

 

 

 

Hvis du har købt dit produkt inden for de sidste 30 dage:

Hvis du har købt noget fra os inden for de sidste 30 dage, og du vil returnere det til fuld refusion, kan du. Vi kan tilbyde en fuld kredit / refusion, eller vi kan bytte produktet mod en ny eller en anden farve. Hvis du returnerer et produkt inden for 30 dage, fordi du ikke vil have det, eller det ikke var som forventet, bliver du nødt til at betale returforsendelsen. 

Hvis du returnerer et produkt på grund af en fabrikationsfejl, se venligst garantipolitikken, som kan findes længere nede på siden.

Vi er ikke i stand til at tilbyde en refusion eller udskiftning, hvis produktet er blevet beskadiget (ikke producentens fejl) eller ikke er i en videresalgsbar stand, som det er blevet brugt. Dette inkluderer våde eller snavsede produkter og produkter med manglende dele. Returner aldrig et produkt, der er vådt eller snavset, alligevel, da det ikke refunderes og returneres til dig i samme stand.

 

Start din tilbagevenden 

 

Hvis du er uden for din 30 dages returperiode:

Desværre kan vi ikke tilbyde en refusion, da standardreturperioden nu er udløbet. Hvis du mener, at dit produkt har en fabrikationsfejl, bedes du henvise til garantipolitikken nedenfor, før du kontakter vores kundeserviceteam, hvor vi kan se at reparere eller udskifte dit produkt. 
 
Efter inspektion træffer garantiteamet beslutningen om at reparere eller udskifte produktet. Sørg for, at alle genstande i det defekte produkt returneres efter bekræftelse. Hvis et telt eller fortelt returneres, skal du sikre dig, at pumpe, pinde, bjælker / stænger også er inkluderet.
 
 

365 dages garanti og 2 års lærredgaranti

 

                                                                                                        

 

Alle OLPRO-produkter er designet og fremstillet efter krævende standarder på vores mange fabrikker og er testet under passende betingelser og brugsvilkår. Alle OLPRO-produkter er dækket af vores 365 dages garanti og udvidede lærredgaranti i op til 2 år.

Garantien dækker produktionsfejl ved køb af produktet. Disse potentielle fejl kan være i delene, produktets materialer eller udførelsen. Garantien dækker også produktets funktionalitet til normal brug. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle yderligere omkostninger forårsaget af et garantiproblem.

 

OLPRO 365-garantien dækker dig i 12 måneder fra købsdagen, men de fleste af de potentielle garantiproblemer gælder for problemer, der vil opstå inden første brug. Vi har tilføjet et ekstra år til din lærredsproduktgaranti. Så du kan slappe af ved at vide, at dit lærred er beskyttet i yderligere et år ovenpå.

OLPRO 365 & den udvidede lærredgaranti dækker ikke teltstænger / bjælker eller vindstænger eller funktionsfejl i noget stof eller komponent, der skyldes forkert eller urimelig brug eller manglende vedligeholdelse. Ulykker som skader på grund af kraftigt vejr / vind, forkert ompakning af produkter eller naturlig nedbrydning på grund af sollys dækkes ikke.

Intet følgetab kan kræves under denne garanti. For at hjælpe dig selv med at beskytte dig mod eventuelle tab Vi anbefaler altid, at du tester alt, hvad du har købt i god tid, inden du går væk - Enhver fejl skal opdages på dette tidspunkt. Denne garanti påvirker på ingen måde dine statuære rettigheder. Se nedenfor for fulde salgsbetingelser fra dette websted.

Inden du fremsætter et garantikrav, skal du sikre dig, at du har læst nedenstående oplysninger om et krav. 

Vi arbejder sammen med vores detailpartnere for at opretholde alle garantikrav / reparationer. Det er vigtigt, at din salgskontrakt (som er mellem dig og den forhandler, du har købt hos) forbliver i kraft under denne proces under ethvert krav. Hvis du har købt gennem en forhandler og har oplevet, hvad du mener er et garantiproblem, er det bydende nødvendigt, at du kontakter forhandleren direkte, og de vil rådgive den korrekte fremgangsmåde. Skulle din forhandler kræve, at produktet returneres direkte til os selv til test, returnerer de produktet på dine vegne. Vi er ude af stand til at håndtere direkte kontrakter, der ikke refererer direkte til OLPRO som sælger.

 

Betingelser for vores garantipolitik 

Alle produkter inden for deres garantiperiode byttes ligesom til et nyt produkt. Hvis det kun er et lille problem, eller hvor noget kan udskiftes, kan vi vælge at sende den del i modsætning til det fulde produkt for at spare dig for at skulle returnere produktet fuldt ud. Et eksempel på dette ville være, hvis et indertelt blev beskadiget - vi ville være i stand til at sende et nyt indertelt i modsætning til at bytte det fulde produkt. Fuldstændige vilkår og betingelser er tilgængelige længere nede på siden. 

 

Det er altid nemmest, hvis du kan sende fotografier af eventuelle problemer, så vi kan hjælpe hurtigt.

Som en vejledning er følgende skader ikke dækket af din garanti på telte:

  • Generelt slitage over længere tids brug.

  • Fejl i stoffet forårsaget af overdreven slid.

  • Vand trænger ind gennem stoffet som et resultat af UV-nedbrydning.

  • Vand trænger ind gennem sømme forårsaget af overdreven slid på sømme.

  • Ødelagte lynlåse forårsaget af tvang, fastklemning eller forkert brug.

  • Over spændte / strakte sømme kommer fra hinanden.

  • Spænder udsat for unødig kraft eller slid.

  • Ødelagt bærepose, hvis den er overbelastet.

  • Eventuelle brud på teltstænger.

  • Enhver luftstråleskade eller brud

  • Sikkerhedsskader fra stangbrud.

  • Sikkerhedsskader fra brud på luftstråler

  • UV-nedbrydning.

  • Kondens (normalt forårsaget af manglende ventilation).

  • Kommerciel brug af udlejningsselskaber

  • Stormskader

 

Hvis du returnerer et produkt, og det anses for at være et af ovenstående, er du ansvarlig for returomkostningerne for det produkt. 

Vores garanti, ligesom andre teltmærker, som du ville forvente, tilbyder ikke nogen garantidækning for skader forårsaget af produkter eller sikkerhedsskader på personlige ejendele forårsaget af kraftig vind og vejrforhold.

 

Det er kundernes ansvar at kontrollere vejrudsigter og opdateringer for at sikre en sikker og problemfri ferie. Så meget som vi elsker at campere, og ferien er reserveret på forhånd, desværre er der forhold, hvor kunden skal bruge sund fornuft og træffe beslutningen om enten at fortsætte under urimelige forhold og risikere skader eller den uheldige beslutning om at afskære ferien eller søge alternativ indkvartering indtil vejret er forbedret til et passende og sikkert miljø at campere.

Det er ikke tilfældet, at nogen kan bruge et produkt, beskadige det og derefter forvente, at det udskiftes.

 

Ofte stillede spørgsmål om garanti

Kontroller disse ofte stillede spørgsmål for at se om de hjælper. Vi har sandsynligvis besvaret spørgsmålet inden for disse.

Vi har også en omfattende Ofte stillede spørgsmål.

Det er meget let at forveksle lækage med kondens. Kondens er banen i campisternes liv. Vi har sammensat følgende artikel om, hvordan man undgår kondens:

https://www.olproshop.com/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent

Vi har gjort dette, fordi vi erkender, at mange mennesker ønsker mere information om, hvordan man kan beskytte mod kondens, og også fordi vi modtager nogle opkald fra folk, der er bekymrede for vand i teltet, der viser sig at være kondens - så jeg håber, at de hjælper .

Nyttige links:

Vindhastigheder - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

Kondensation - https://www.olproshop.com/a/blog/how-to-avoid-condensation-in-your-tent-or-awning 

 

Gør krav

For at returnere et produkt under garanti, bedes du kontakte os ved at klikke på kontakt os øverst på siden eller e-maile os ved hjælp af sales@olpro.co.uk og sørg for at medtage alle dine oplysninger, inklusive ordrenummer, fotografier, du måtte have, og grund til at returnere. Ikke at informere os om tilbagevenden vil medføre forsinkelser i håndteringen af ​​det.

Desværre kan vi ikke tilbyde en refusion, da standardreturperioden nu er udløbet. Vi tilbyder dog en reparation eller udskiftning, hvilket betyder, at vi samler varen fra dig og inspicerer produktet for produktionsfejl.

Efter inspektion træffer garantiteamet beslutningen om at reparere eller udskifte produktet.

Sørg for, at alle varer i det defekte produkt returneres. Hvis et telt eller fortelt returneres, skal du sikre dig, at pumpe, pinde, bjælker / stænger også er inkluderet.

Hvis du returnerer et produkt, og det anses for at være et problem, der ikke er dækket af garantien for det produkt. Du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne forbundet med at returnere den til dig. 

**BEMÆRK VENLIGST- Vi kan ikke acceptere genstande, der er meget snavsede eller våde. Dette skyldes sundheds- og hygiejneårsager. Hvis produktet modtagesd tilbage i denne tilstand, det vil blive returneret til dig, så du kan vende tilbage senere, når det er tørt for egen regning *

 

Hvis du er uden for garantiperioden:

Hvis du er uden for garantiperioden, eller hvis du har beskadiget produktet eller har brug for en udskiftningsdel, kan du kontakte os, og vi kan rådgive, hvordan du selv reparerer produktet. Du kan også købe reservedele fra vores hjemmeside.

Reservedele og reservedele

 

Fuldstændige vilkår og betingelser:

Alle produkter leveres af OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Alle produkter mærket som OLPRO er designet og leveret af OLPRO, og alle priser er inklusive moms.

Disse vilkår og betingelser angiver det grundlag, hvorpå du kan bruge vores websted og placere ordrer på varer fra OLPRO Ltd. Ved at bestille varer fra OLPRO anses du for at have forstået og accepteret disse betingelser. Leverandøren af ​​de viste varer er OLPRO, et handelsnavn for OLPRO Ltd. Registreret kontor OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Registreret nummer 07890917 (England og Wales).

Vores Fortrolighedspolitik er tilgængelig til enhver tid. 

Hvis du ændrer mening efter du har tilmeldt dig, kan du når som helst trække dit samtykke til, at vi kontakter dig, til fortsat indsamling, brug eller videregivelse af dine oplysninger ved at kontakte os på sales@olpro.co.uk eller maile os på:

OLPRO 

Enhed 6 KDO Business Park 

Lille Witley 

WR6 6LG

 

Vores EU GDPR-repræsentant er

Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Tyskland, art-27-rep-olpro@rickert.law. 

 

Leveringsomkostninger er angivet på købstidspunktet. Leveringsdatoer er kun et skøn. 

Hvis du køber noget som FORUDBESTILLING, angives prisen som en forudbestillingspris, og restbeløbet skal betales inden levering.

Køb fra OLPRO vil blive opkrævet den dag, hvor varerne købes ved udtjekningen. Leveringsaftaler foretages på samme tid. Ved ethvert køb af forudbestilling er det beløb, du vil blive opkrævet, dit depositum. Den fulde betalingsbalance kræves, inden ordren udføres. Hvis du betaler et depositum, vil en af ​​vores sælgere kontakte dig for at tage betalingsbalancen.

Alle re-stockings datoer er omtrentlige.

Alle datoer for forudbestilling er omtrentlige, men vil altid bestræbe sig på at have dem så tæt som muligt. Generelt med eventuelle forudbestillingsdatoer tillader ca. 4 ugers nåde, da faktorer uden for vores kontrol kan påvirke den dato, vi modtager containere fra vores fabrikker.

Din ordre på varer accepteres, og der oprettes en kontrakt mellem OLPRO Ltd og dig, når vi sender de varer, du har bestilt, og ikke før. En kontrakt oprettes ikke på det tidspunkt, hvor OLPRO har modtaget betaling fra dig, eller på det tidspunkt, hvor du modtager en e-mail fra OLPRO, der bekræfter modtagelsen af ​​din ordre. Indtil varerne er afsendt, accepteres ordren muligvis ikke af OLPRO, men kan blive annulleret af dig. Undtagelser gælder for ordrer på personaliserede varer og varer, der er foretaget i din ordre, som ikke kan annulleres af dig, når du har modtaget en e-mail-bekræftelse på, at din ordre er modtaget; da sådanne varer og varer muligvis allerede er i produktion på grund af din ordre. Efter indgåelsen af ​​kontrakten skal OLPRO fortsat eje alle bestilte varer, indtil den har modtaget fuld betaling fra dig, selvom varerne muligvis allerede er leveret til dig.

Som virksomhed er det vores politik at tilbagebetale indskud for ikke-indsamlede eller uønskede varer eller i det tilfælde, hvor saldoen forbliver ubetalt.

Hvis du betaler fuldt ud, sender vi produktet inden for 3-4 dage, medmindre tidligere nævnt, produktet er udsolgt, og der gives en datalager.

Hvis et produkt bestilles en dag, bedes du annullere inden kl. 14 samme dag, ellers er det mere end sandsynligt, at produktet vil være sendt. Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at hjælpe i alle tilfælde, men når et produkt er sendt, kan vi ikke annullere ordren, uden at du sender produktet tilbage til os.

Du kan annullere din ordre op til 30 dage efter, at deres ordre er leveret, men når de først er leveret, skal du returnere produktet til os i samme stand, som du modtog det (Se ovenfor).

Vores standard kurerleveringsgebyr i Storbritannien er GRATIS. Du kan købe levering næste dag ved kassen, og alt for ordrer uden for Storbritannien opkræves prisen ved kassen. Ring til os med eventuelle leveringsforespørgsler, eller hvis du har særlige krav.

I vores travle perioder kan vores standardleveringstjenester blive påvirket, specifikke leveringsoplysninger vil blive bekræftet på bestillingstidspunktet. Vær opmærksom på, at vejr og andre uforudsete omstændigheder altid kan påvirke leveringstiderne, så giv venligst tid til at modtage en ordre, og hvis du er i tvivl, skal du først tale med os.

Under sædvanlige omstændigheder vil alle ordrer, der er placeret før kl. 14, blive sendt samme dag (på en hverdag eller på en mandag, hvis de bestilles i løbet af weekenden) på en leveringstjeneste på 48 timer. For at sikre levering næste dag skal du vælge næste dag i kassen. Hvis det ikke er sædvanlige omstændigheder, vil det blive angivet på produktet, eller vi vil fortælle dig det.

Alle dine varer skal ankomme i perfekt stand, men hvis du modtager varer, der ser ud til at være defekte eller beskadigede, skal virksomheden underrettes inden for 24 timer efter modtagelsen. Dette gælder for alle varer, der kan synes at mangle, medmindre det fremgår af fakturaen, at varen i øjeblikket er udsolgt. Hvis der ikke skal bruges genstande med det samme, anbefaler vi kunder at kontrollere, at disse er modtaget i perfekt stand og i funktionsdygtig stand. Det er vigtigt at kontrollere produkterne inden de går væk. Vi påtager os ikke ansvar for eventuelle yderligere udgifter. Virksomheden vil gøre alt for at sikre, at din levering ankommer til tiden og intakt, vi påtager os ikke ansvaret for eventuelle yderligere udgifter på grund af forsinket eller ufuldstændig levering.

Der er gjort alt for at sikre, at specifikationerne på dette websted er korrekte på tidspunktet for udskrivning, men tekniske data, dimensioner og vægte tjener kun som vejledning. Nogle gange kan produktspecifikationer ændre sig, i sådanne tilfælde gør vi vores bedste for at informere dig, når du afgiver din ordre. Alle vores størrelser og mål er omtrentlige, men vi prøver at sikre, at de er så nøjagtige som muligt. Der gives ikke eller underforstået nogen garanti for, at varer bekræfter i detaljer med beskrivelsen eller illustrationer offentliggjort.

Men hvis du modtager noget, du ikke ønsker, kan du vende tilbage inden for 30 dage.

Alle vores produkter er garanteret mod fabrikationsfejl i 12 måneder (vores 365 dages garanti) fra købsdatoen, medmindre andet er angivet. Hvis der opstår en fejl i denne periode, sørger vi for, at genstanden repareres eller udskiftes, efter at den er blevet inspiceret. Leveringsomkostninger vil blive dækket efter inspektion af varen. Se ovenfor for at få alle detaljer om garanti.

Disse vilkår og betingelser påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder som kunde.

Vores aftale med dig er baseret på engelsk lov, og de love, der gælder for denne aftale, er lovene i England og Wales.

 

Rabatter

Rabatter gælder kun for OLPRO-mærkevarer, medmindre andet er angivet.

De fleste produkter, der tilbydes på OLPROSHOP.COM eller et af vores internationale websteder, er OLPRO-produkter - designet af os og solgt til dig. Vi laver dog sortiment af andre produkter fra nøje udvalgte leverandører. Du finder ud af, at de fleste produkter på OLPROSHOP.COM og vores internationale websteder altid er nedsat.

Enhver rabatkode, du måtte have til yderligere rabat, anvendes kun nogensinde på OLPRO-produkter på webstedet og ikke på noget andet mærke.

Alle rabatter gælder kun for køb fra Storbritannien fra vores britiske websted, der findes på www.olproshop.com. På grund af den måde, de arbejder på, kan vi ikke tilbyde rabatter på vores internationale hjemmesider, er jeg bange for.

 

Registreret nummer (i Storbritannien): 07890917

Momsregistreringsnummer: GB130 6769 16

Rul til toppen