null
×
tæt
Garanti, vilkår og betingelser

Garanti, vilkår og betingelser

OLPRO 30 dages returret uden tvivl, 365 dages garanti og 2 års lærredsgarantidetaljer

 

 

Vi ønsker at købe hos os skal være så enkelt som muligt og for at sikre, at du er tilfreds med dit køb. For at gøre dette har vi lavet en 30 dages returpolitik samt vores 365 dages garanti. Fra 1st Februar 2020 tilbyder vi nu to års garanti for vores OLPRO kanvas produktsortiment (dette inkluderer alle telte og campingvognsfortelte) – Alle produkter købt før 1. februar 2020 er stadig dækket af en 12 måneders garanti. Udover dette tilbyder vi også en udvidet garanti, som kan købes på individuelle produkter gennem vores partnere CPS, for mere information se venligst her

 

OLPRO 30 Day No Quibble Returnering

 

 

 

Hvis du har købt dit produkt inden for de seneste 30 dage:

Hvis du har købt noget hos os inden for de sidste 30 dage, og du ønsker at returnere det for fuld refusion, kan du. Vi kan tilbyde fuld kredit/refusion, eller vi kan bytte produktet til et nyt eller en anden farve. Hvis du returnerer et produkt inden for din 30 dages periode, fordi du ikke ønsker det, eller det ikke var som forventet, så skal du betale den fulde returfragt. 

Hvis du ønsker at returnere et produkt på grund af en fabrikationsfejl, se venligst vores garantipolitik, som kan findes nedenfor.

Vi er ikke i stand til at tilbyde en refusion eller en erstatning, hvis produktet er blevet beskadiget (Ikke en producents fejl) eller ikke er i en stand, der kan videresælges, som det har været brugt. Dette omfatter våde eller snavsede produkter og produkter med manglende dele.

Returner aldrig et produkt, der er vådt eller snavset, da det ikke vil blive refunderet og returneret til dig i samme stand.

Hvis du returnerer et produkt inden for 30 dage på grund af en producents fejl, har du ret til en ombytning. Vi betaler for returneringsomkostningerne op til det fulde beløb på 140 kr., Hvis din returnering er angivet mere end 140 kr., bedes du kontakte vores kundeserviceteam og anmode om en afhentning for varen, som du derefter vil blive faktureret 140 kr. for. Hvis dit produkt vejer under 2 kg, refunderer vi returfragten op til 47 kr.. Vi anbefaler, at du sender på en sporet tjeneste eller opbevarer bevis for porto, hvis sporing ikke er relevant. Vi dækker også omkostningerne ved udsendelse af det nye produkt. Se ovenfor for flere detaljer om vores 365 dages (og 2 års canvas) garanti.  

 

Start din tilbagevenden 

 

Hvis du er uden for din 30 dages returperiode:

Vi kan desværre ikke tilbyde refusion, da standardreturperioden nu er udløbet. Hvis du mener, at dit produkt har en fabrikationsfejl, bedes du henvise til garantipolitikken nedenfor, før du kontakter vores kundeserviceteam, hvor vi kan se efter at reparere eller udskifte dit produkt. 
 
Efter inspektion vil garantiteamet træffe beslutningen om at reparere eller udskifte produktet. Sørg for, at alle varer fra det defekte produkt returneres efter bekræftelse. Hvis et telt eller fortelt returneres, skal du sørge for, at pumpen, pløkke, bjælker/stænger også er inkluderet.
 
 

365 dages garanti & 2 års lærredsgaranti

 

                                                                                                        

 

Alle OLPRO-produkter er designet og fremstillet efter strenge standarder på vores mange fabrikker og er testet under de relevante betingelser og brugsbetingelser. Alle OLPRO produkter er dækket af vores 365 dages garanti og udvidede canvas garanti i op til 2 år.

Garantien dækker fabrikationsfejl ved køb af produktet. Disse potentielle fejl kan være i produktets dele, materialer eller udførelse. Garantien dækker også produktets funktionalitet til dets normale brug. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle yderligere omkostninger forårsaget af et garantiproblem.

OLPRO 365-garantien dækker dig i 12 måneder fra købsdagen, men de fleste af de potentielle garantiproblemer gælder for problemer, der opstår før første brug. Vi har tilføjet et ekstra år til din canvas produktgaranti. Så du kan slappe af ved at vide, at dit lærred er beskyttet i et ekstra år oveni.

OLPRO 365 & den udvidede canvas-garanti dækker ikke teltstænger/-bjælker eller vindfangstænger eller funktionsfejl på noget stof eller komponent, der er et resultat af forkert eller urimelig brug eller manglende vedligeholdelse. We føler behov for at gentage, at sådanne hændelser i netdøre ikke er dækket af garantien, Ligesom visse beklædningsgenstande; mesh kan udvikle træk/snags, og vi kan ikke garantere, at dette ikke vil ske. Ulykker såsom skader på grund af overdreven vejr/vind, ukorrekt ompakning af produkter eller enhver naturlig nedbrydning på grund af sollys er ikke dækket.

Der kan ikke gøres krav på følgetab under denne garanti. For at hjælpe dig selv med at beskytte dig mod eventuelle tab Vi anbefaler altid, at du tester alt, hvad du har købt i god tid, inden du tager afsted – Enhver fejl bør opdages på dette tidspunkt. Denne garanti påvirker på ingen måde dine statuerede rettigheder. Se nedenfor for de fulde vilkår og betingelser for salg fra denne side.

Garantien gælder ikke, hvis produktet har været brugt til andet end rimelig personlig campingbrug. Kommerciel brug (f.eks. udlejning) eller vedvarende brug som bolig er udtrykkeligt udelukket. Alle telte og fortelte er lavet til lejlighedsvis brug over korte perioder og ikke til sæsonbestemte standpladser eller beboelse.

Før du fremsætter et garantikrav, skal du sikre dig, at du har læst nedenstående oplysninger om et krav. 

Vi samarbejder med vores detailpartnere for at opretholde alle garantikrav/reparationer. Det er vigtigt, at under denne proces, forbliver din salgskontrakt (som er mellem dig og den forhandler, du har købt hos) i kraft under ethvert krav. Hvis du har købt gennem en forhandler og har oplevet, hvad du mener er et garantiproblem - er det bydende nødvendigt, at du kontakter forhandleren direkte, og de vil rådgive dig om den korrekte fremgangsmåde. Hvis din forhandler kræver, at produktet returneres direkte til os selv til test, vil de returnere produktet på dine vegne. Vi er ikke i stand til at håndtere kontrakter, der ikke direkte refererer til OLPRO som sælger.

 

Betingelser for vores garantipolitik 

Alle produkter inden for deres garantiperiode ombyttes, ligesom til lignende, til et nyt produkt. Hvis det kun er et lille problem, eller hvor noget kan udskiftes, kan vi vælge at sende den del i modsætning til det fulde produkt, for at spare dig for at skulle returnere produktet i sin helhed. Et eksempel på dette ville være, hvis et indertelt blev beskadiget – vi ville kunne sende et nyt indertelt, i modsætning til at bytte det fulde produkt. De fulde vilkår og betingelser er tilgængelige længere nede på siden. 

 

Det er altid nemmest, hvis du kan sende billeder af eventuelle problemer, så vi kan hjælpe hurtigt.

Som en vejledning er følgende skader ikke dækket af din garanti på telte:

  • Generel slitage over længere tids brug.

  • Fejl i stoffet forårsaget af overdreven slid - Dette inkluderer dørnet.

  • Vand trænger ind gennem stof som følge af UV-nedbrydning.

  • Vand trænger ind gennem sømme forårsaget af overdreven slid af sømme.

  • Ødelagte lynlåse forårsaget af forcering, fastklemning eller forkert brug.

  • Overspændte/strakte sømme går fra hinanden.

  • Spænder udsat for unødig kraft eller slid.

  • Ødelagt bæretaske, hvis den er overbelastet.

  • Eventuelle brud på teltstangen.

  • Eventuelle skader eller brud på luftstrålen

  • Sideskader fra et stangbrud.

  • Sideskader fra luftstrålebrud

  • UV-nedbrydning.

  • Kondens (normalt forårsaget af manglende ventilation).

  • Kommerciel brug af udlejningsselskaber

  • Stormskader

 

Hvis du returnerer et produkt, og det anses for at være et af ovenstående, vil du være ansvarlig for returneringsomkostningerne for det pågældende produkt. 

Vores garanti, som for andre teltmærker, tilbyder, som du ville forvente, ingen garantidækning for skader forårsaget af produkter eller anden skade på personlige ejendele forårsaget af kraftig vind og vejrforhold.

 

Det er kundernes ansvar at tjekke vejrudsigter og opdateringer for at sikre en sikker og problemfri ferie. Lige så meget som vi elsker camping, og ferien er booket i forvejen, er der desværre forhold, hvor kunden bør bruge sin sunde fornuft og tage beslutningen om enten at fortsætte under urimelige forhold og risikere skader eller den uheldige beslutning om at afkorte ferien eller søge alternativ indkvartering, indtil vejret er blevet bedre til passende og sikre omgivelser at campere på. Som campingmærke er vi opmærksomme på, hvornår et telt eller fortelt har oplevet skader forårsaget af storme og kraftig vind, og enhver skade, der betragtes som stormskade, vil ugyldiggøre din garanti.

Det er ikke sådan, at enhver kan bruge et produkt, beskadige det og så forvente, at det bliver udskiftet.

 
OLPRO Air Beams er undtaget fra garantien

 

OLPRO Air Beam-punkteringer behandles som "rimeligt slid" og er derfor ikke dækket af garantien. Det er heller ikke sideskader fra strålepunkteringer eller stangbrud.

 

For din selvtillid og ro i sindet bliver hver enkelt luftstråle i hvert telt og fortelt fremstillet af OLPRO testet før brug. For at gøre dette pustes alle OLPRO-bjælker op og efterlades i to uger, før de sættes ind i ærmerne på vores telte og fortelte. På denne måde ved vi, at hver enkelt bjælke, ved levering, vil fungere for dig. Vi beder dig stadig om at teste dit produkt, inden det forsvinder, men det bedste, vi kan gøre, er at teste hver stråle, før du sender dit produkt. Vi beder dig om at puste bjælker op og bruge den medfølgende pumpe eller en pumpe sat til 7psi og ikke mere.

 

Alle OLPRO oppustelige bjælker er indstillet til at tage 7psi tryk og ikke mere. Når først de er solgt, kan vi ikke vide, hvordan en bjælke er blevet pustet op, hvad der er blevet brugt til at puste den op, eller hvordan den bjælke er blevet behandlet, men vi ved, at bjælker efterlader os klar til at puste op til det korrekte tryk.

 

Sideskader omfatter enhver skade på lynlåse eller bjælkehuset, som kan blive beskadiget, hvis bjælkerne ikke pustes op korrekt eller sprænges.

 

Desværre kan skader på bjælker ved forkert brug opstå ved første brug lige så let som på et senere tidspunkt, så vær opmærksom på, at mens reservedele er tilgængelige, bør du få mange års brug gennem din luftbaffel med korrekt brug.
 
For at hjælpe med at forhindre beskadigelse af bjælker har teamet sammensat informative videoer for at vise dig den rigtige måde at puste din luftstråler og din stormstænger
 

Ofte stillede spørgsmål om garanti

Tjek venligst disse ofte stillede spørgsmål for at se om de hjælper. Det er sandsynligt, at vi har besvaret spørgsmålet inden for disse.

Vi har også en omfattende FAQ sektion.

Det er meget nemt at forveksle lækage med kondens. Kondens er banebrydende for campisternes liv. Vi har samlet følgende artikel om, hvordan du undgår kondens:

https://www.olproshop.com/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent

Vi har gjort dette, fordi vi erkender, at mange mennesker ønsker mere information om, hvordan man sikrer sig mod kondens, og også fordi vi får nogle opkald fra folk, der er bekymrede over vand i teltet, som viser sig at være kondens – så jeg håber, at de hjælper .

Vi har også sammensat en video, der viser dig præcis, hvordan en lækage ser ud, og hvad du skal give i tilfælde af et garantikrav. Et godt eksempel på bevis på et utæt telt kan ses her.

Nyttige links:

Vindhastigheder - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

Kondensation - https://www.olproshop.com/a/blog/how-to-avoid-condensation-in-your-tent-or-awning 

 

Fremsætte et krav

For at returnere et produkt under garanti, bedes du kontakte os ved at klikke på kontakt os øverst på siden eller e-maile os vha. sales@olpro.co.uk og sørg for at inkludere alle dine detaljer, inklusive ordrenummer, fotografier du måtte have og årsagen til returnering. Hvis du ikke informerer os om en returnering, vil det medføre forsinkelser i behandlingen af ​​den.

Vi kan desværre ikke tilbyde refusion, da standardreturperioden nu er udløbet. Vi tilbyder dog en reparations- eller udskiftningsservice, hvilket betyder, at vi henter varen hos dig og inspicerer produktet for fabrikationsfejl.

Efter inspektion vil garantiteamet træffe beslutningen om at reparere eller udskifte produktet.

Sørg for, at alle varer fra det defekte produkt returneres. Hvis et telt eller fortelt returneres, skal du sørge for, at pumpen, pløkke, bjælker/stænger også er inkluderet.

Hvis du returnerer et produkt, og det anses for at være et problem, der ikke er dækket af din garantipolitik. Du vil være ansvarlig for forsendelsesomkostningerne forbundet med at returnere det til dig. 

**BEMÆRK VENLIGST- Vi kan ikke tage imod varer, der er stærkt snavsede eller våde. Dette skyldes sundheds- og hygiejneårsager. Hvis produktet er modtagetd tilbage i denne tilstand, det vil blive returneret til dig, så du kan returnere senere, når den er tør for egen regning*

 

Hvis du er uden for garantiperioden:

Hvis du er uden for din garantiperiode, eller du har beskadiget produktet eller har brug for en reservedel, kan du kontakte os, og vi kan rådgive, hvordan du selv reparerer produktet. Du kan også købe reservedele på vores hjemmeside.

Reserve- og reservedele

 

Fuldstændige vilkår og betingelser:

Alle produkter er leveret af OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Alle produkter mærket som OLPRO er designet og leveret af OLPRO, og alle priser er inklusiv merværdiafgift (moms).

Disse vilkår og betingelser angiver grundlaget for, at du kan bruge vores hjemmeside og bestille varer fra OLPRO Ltd. Ved at bestille varer fra OLPRO anses du for at have forstået og accepteret disse vilkår. Leverandøren af ​​de omtalte varer er OLPRO, et handelsnavn tilhørende OLPRO Ltd. Registreret kontor OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Registreret nummer 07890917 (England og Wales).

Vores Fortrolighedspolitik er tilgængelig til at se til enhver tid. 

Hvis du, efter at du har tilmeldt dig, ombestemmer dig, kan du til enhver tid trække dit samtykke tilbage til, at vi kan kontakte dig med henblik på fortsat indsamling, brug eller videregivelse af dine oplysninger ved at kontakte os på sales@olpro.co.uk eller send os en mail på:

OLPRO 

Enhed 6 KDO Erhvervspark 

Lille Witley 

WR6 6LG

 

Vores EU GDPR-repræsentant er

Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Tyskland, art-27-rep-olpro@rickert.law. 

 

Leveringsomkostninger er oplyst ved køb. Leveringsdatoer er kun et skøn. 

Hvis du køber noget som forudbestilling, vil prisen blive angivet som en forudbestillingspris, og restbeløbet skal betales inden levering.

Køb fra OLPRO vil blive opkrævet den dag, varerne købes ved kassen. Der aftales samtidig levering. Ved forudbestillingskøb vil det beløb, du vil blive opkrævet, være dit indskudsbeløb. Den fulde betalingsbalance vil være påkrævet, før ordren opfyldes. Hvis du betaler et depositum, vil en af ​​vores sælgere kontakte dig for at modtage betalingsbalancen.

Alle genopfyldningsdatoer er omtrentlige.

Alle forudbestillingsdatoer er omtrentlige, men vil altid bestræbe sig på at have dem så tæt på som muligt. Generelt tillader alle forudbestillingsdatoer omkring 4 ugers frist, da faktorer uden for vores kontrol kan påvirke datoen, hvor vi modtager containere fra vores fabrikker.

Din ordre på varer accepteres, og der indgås en kontrakt mellem OLPRO Ltd og dig, når vi afsender de varer, du har bestilt, og ikke før. En kontrakt indgås ikke på det tidspunkt, hvor betalingen er blevet taget fra dig af OLPRO, og heller ikke på det tidspunkt, hvor du modtager en e-mail fra OLPRO, der bekræfter modtagelsen af ​​din ordre. Indtil varerne er afsendt, vil ordren muligvis ikke blive accepteret af OLPRO, men kan blive annulleret af dig. Undtagelser gælder for ordrer på personlige varer og varer lavet til din ordre, som ikke kan annulleres af dig, når du har modtaget e-mailbekræftelse på, at din ordre er modtaget; da sådanne varer og varer allerede kan være i produktion på grund af din ordre. Efter indgåelse af kontrakten vil OLPRO fortsætte med at eje de bestilte varer, indtil den har modtaget fuld betaling fra dig, selvom varerne muligvis allerede er leveret til dig.

Som virksomhed er det vores politik at tilbagebetale depositum for uafhentede eller uønskede varer eller i tilfælde af, hvor restbeløbet forbliver ubetalt.

Hvis du betaler fuldt ud, sender vi produktet inden for 3-4 dage, medmindre det tidligere er angivet, produktet er udsolgt, og der er angivet en genopfyldningsdato.

Hvis et produkt er bestilt på én dag, bedes du afbestille inden kl. 14, samme dag, ellers er det mere end sandsynligt, at produktet er blevet sendt. Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe i alle tilfælde, men når først et produkt er blevet sendt, kan vi ikke annullere ordren, uden at du sender produktet tilbage til os.

Du kan annullere din ordre op til 30 dage efter deres ordre er leveret, men når den er leveret, skal du returnere produktet til os i samme stand, som du modtog det (se ovenfor).

Vores standard kurerleveringsgebyr i Storbritannien er GRATIS. Du kan købe levering næste dag ved kassen, og alt for ordrer uden for Storbritannien opkræves ved kassen. Ring til os, hvis du har spørgsmål om levering, eller hvis du har særlige krav.

I vores travle perioder kan vores standard leveringstjenester blive påvirket, specifikke leveringsdetaljer vil blive bekræftet på ordretidspunktet. Vær opmærksom på, at vejret og andre uforudsete omstændigheder altid kan påvirke leveringstiderne, så giv venligst tid til at modtage en ordre, og hvis du er i tvivl, så tal med os først.

Under normale omstændigheder vil alle ordrer, der er afgivet før kl. For at sikre levering næste dag skal du vælge næste dag ved kassen. Hvis det ikke er sædvanlige omstændigheder, vil det være angivet på produktet, eller vi giver dig besked.

Alle dine varer bør ankomme i perfekt stand, men hvis du modtager varer, der ser ud til at være defekte eller beskadigede, skal virksomheden underrettes inden for 24 timer efter modtagelsen. Dette gælder alle varer, der kan se ud til at mangle, medmindre det er angivet på fakturaen, at varen i øjeblikket er udsolgt. Hvis nogen varer ikke skal bruges med det samme, råder vi kunderne til at kontrollere, at disse er modtaget i perfekt stand og funktionsdygtig stand. Det er vigtigt at tjekke produkterne, inden du tager afsted. Vi påtager os ikke ansvar for eventuelle yderligere udgifter. Virksomheden vil gøre alt, hvad der er muligt for at sikre, at din levering ankommer til tiden og intakt, vi påtager os ikke ansvar for eventuelle ekstraudgifter på grund af forsinkede eller ufuldstændige leverancer.

Der er gjort alt for at sikre, at de specifikationer, der er angivet på denne hjemmeside, er korrekte på tidspunktet for trykning, men tekniske data, dimensioner og vægte er kun vejledende. Nogle gange kan produktspecifikationer ændre sig, i sådanne tilfælde vil vi gøre vores bedste for at informere dig, når du afgiver din ordre. Alle vores størrelser og mål er omtrentlige, men vi forsøger at sikre, at de er så nøjagtige som muligt. Der gives ingen garanti eller underforstået, at varer vil bekræfte i absolutte detaljer til beskrivelsen eller illustrationerne offentliggjort.

Men hvis du modtager noget, du ikke ønsker, kan du returnere inden for 30 dage.

Alle vores produkter er garanteret mod fabrikationsfejl i 12 måneder (vores 365 dages garanti) fra købsdatoen, medmindre andet er angivet. Hvis der alligevel opstår en fejl i denne periode, sørger vi for at få varen repareret eller udskiftet, efter at den er blevet efterset. Eventuelle leveringsomkostninger vil blive opfyldt efter inspektion af varen. Se ovenfor for fuldstændige garantioplysninger.

Disse vilkår og betingelser påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder som kunde.

Vores aftale med dig er baseret på engelsk lov, og de love, der gælder for denne aftale, er lovene i England og Wales.

 

Rabatter

Rabatter gælder kun for OLPRO-mærkede produkter, medmindre andet er angivet.

De fleste produkter, der tilbydes på OLPROSHOP.COM eller nogen af ​​vores internationale sider, er OLPRO-produkter - designet af os og solgt til dig. Men vi lagerfører udvalg af andre produkter fra nøje udvalgte leverandører. Du vil opdage, at de fleste produkter hos OLPROSHOP.COM og vores internationale hjemmesider altid er nedsatte.

Enhver rabatkode, du måtte have for yderligere rabat, vil kun blive anvendt på OLPRO-produkter på siden og ikke på noget andet mærke.

Alle rabatter gælder kun for køb i Storbritannien fra vores britiske websted, som findes på www.olproshop.com. På grund af den måde, de fungerer på, kan vi ikke tilbyde rabatter på vores internationale hjemmesider, er jeg bange for.

 

Registreret nummer (I Storbritannien): 07890917

Momsregistreringsnummer: GB130 6769 16

Rul til toppen